Integrala Pistruiatul, lider de piaţã
Antena 1 i-a adus ieri un ultim omagiu regratatului regizor Sergiu Nicolaescu, difuzând în prime time Integrala Pistruiatul. Telespectatorii au rãmas alãturi de celbra serie de aventuri care-l are ca personaj principal pe Sergiu Nicolaescu, înregistrând audienţe zdrobitoare. La nivel naţional, peste 2.000.000 de telespectatori au urmãrit asearã Pistruiatul, Antena 1 înregistrând 11% rating şi 22.8% cotã de piaţã. Prime time-ul Antenei 1 a înregistrat audienţe excelente ieri, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Şi la nivelul întregii zile Antena 1 a ocupat prima poziţie în topul audienţelor la nivel naţional, aproape 1.000.000 de telespectatori urmãrind ieri programele oferite de postul din Bãneasa.
Integrala Pistruiatul s-a impus asearã ca lider de piaţã atât la nivelul taregtului comercial 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban şi naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 11.6% şi o cotã de piaţã de 25.1% la nivelul targetului 18-49 urban, clasând pe locul doi staţia Pro Tv, care în acelaşi interval orar a înregistrat un rating mediu de 8.3% şi o cotã de piaţã de 18%. Şi pe targetul all urban, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat, înregistrând un rating mediu de 11% şi o cotã de piaţã de 22.5%, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã tot de Pro Tv cu un rating mediu de 6.8% şi 14% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional Antena 1 a cucerit telespectatorii.
|
Prime time-ul Antenei 1 a ocupat ieri poziţia fruntaşã în topul audienţelor, atât la nivelul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri un rating mediu de 9.8% şi o cotã de piaţã de 17.8% la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv a înregistrat 9.3% rating şi 16.9% cotã de piaţã. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.
|
Şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost cel mai urmãrit post tv la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 5% procente şi 16.8% cotã de piaţã, cea de-a doua poziţie în clasament fiind ocupatã de postul Pro Tv, cu un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 14.7%. Şi la nivel naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori.
all urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
5 |
16.8 |
520 |
Pro TV |
4.3 |
14.7 |
454 |
|
Antena 3 |
1.8 |
6 |
186 |
|
Kanal D |
1.7 |
5.7 |
177 |
|
Prima TV |
1.2 |
4 |
124 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban, all urban si national
Perioada 3 ianuarie 2013