Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au cheltuit, in medie, 90,12 euro la fiecare 3 minute pe cumparaturi online

Evoluția comerțului online s-a produs fără nicio îndoială și pe durata anului 2013, fapt demonstrat atât de traficul înregistrat de magazinele online, dar și de încasările retailerilor online.

La nivelul anului 2013, la fiecare 3 minute un vizitator plasa, în medie, 1.35 comenzi în cadrul unui magazin online operat prin platforma ContentSpeed generând la fiecare 3 minute vânzări cau atingeau, în medie, 90,12 euro. Astfel, la finele anului 2013, platforma ContentSpeed a înregistrat vânzări totale de 15,8 milioane de euro.

Ziua de salariu, momentul în care retailerii acordă cele mai reduse discounturi

Pe durata anului precedent s-a observat predilecția consumatorilor români pentru cumpararea online a produselor electro-IT, a produselor pentru hobby, a articolelor vestimentare dar și a produselor pentru bricolaj. Cel mai mare volum de cumpăraturi – 40% – a fost înregistrat în perioada 10-19 ale lunii, interval în care retailerii online au acordat și cele mai mici discounturi.

Schimbarea majoră atat în privința traficului cât și în privința numărului de comenzi s-a observat, ca de fiecare dată, de Black Friday, când s-au plasat, în medie, 2,66 comenzi pe minut, iar vânzările retailerilor online au ajuns la 2 milioane de euro în săptamâna în care s-au derulat campaniile de Black Friday.

În luna noiembrie valoarea comenzii medii a depășit pragul psihologic de 50 de euro, fiecare client plasând, în medie, o comanda de 53.15 euro, cu 60% mai mică decât valoarea medie a comenzii la nivelul întregului an 2013.

Românii preferă plățile fără numerar la livrare pentru articolele vestimentare și produsele electro-it

Opțiunile de plată folosite de consumatorii din mediul online au variat în funcție de gama de produse și de valoarea medie a comenzilor. Astfel, pe toata durata anului 2013 s-a observat o predilecție pentru plățile non-cash în cazul produselor din zona fashion, electro-it și a produselor destinate recreerii. La polul opus s-au situat produsele de bricolaj, pentru care consumatorii au efectuat în proporție de 98% plăți cash.

Majoritatea consumatorilor au optat pentru plata la livrare, doar 6,8% dintre clienții magazinelor online optând pentru plata online a comenzilor efectuate.

Bucuresti, 28.02.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.