Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au ales Tymbark Cool “Produsul Anului 2011”

Tymbark Cool, produs aflat în portofoliul Tymbark Maspex România, a câştigat titlul Produsul Anului 2011 la categoria băuturi răcoritoare. Rezultatele au fost obţinute în urma studiului desfăşurat în cadrul programului “Produsul Anului”, prin care 4.000 de consumatori români votează anual inovaţiile aduse produselor din diverse categorii.

“Produsul Anului”, unul dintre cele mai mari studii de piaţă din România, a adus şi anul acesta în faţa consumatorilor o selecţie a celor mai inovatoare produse din sfera FMGC. 

Zeci de produse din diverse categorii au fost înscrise în cercetarea menită să determine gradul de satisfacţie a românilor vizavi de noutăţile aduse în materie de design, funcţionalitate, ambalaj sau marketing.

La categoria băuturi răcoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului 2011. Datorită reţetei fără conservanţi, precum şi a tehnologiei de ambalare în mediu aseptic, procedura ce presupune sterilizarea ambalajului şi a sistemului în care are loc umplerea cu produs lichid, Tymbark Cool a reuşit să obţină cel mai înalt grad de satisfacţie în rândul consumatorilor români, dintre toate mărcile de băuturi răcoritoare înscrise în cercetare. De asemenea, inovaţiile aduse la nivel de ambalaj şi introducerea a două noi sortimente în gamă, Tymbark Cool Limonadă şi Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai mulţi dintre cei 4.000 de respondenţi.

“Pentru compania noastră, câştigarea unei astfel de recunoaşteri reprezintă o dovadă în plus a faptului că produsul Tymbark Cool vine în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor şi că oferă acestora beneficiile funcţionale pe care le aşteaptă: un produs fără conservanţi, ambalat în mediu aseptic, cu folie protectoare sub capac.”, a declarat Alin Vişan, Vice-Preşedinte Consiliu de Administraţie Tymbark Maspex Romȃnia.

Studiul Produsul Anului s-a desfăşurat în luna iunie 2011, pe un eşantion de 4,000 de consumatori români, fiind realizat de către compania internaţională de cercetare de piaţă Dedicated Research. Participanţii la studiu au răspuns interviurilor online, care au urmărit determinarea atractivităţii şi interesului pentru produse noi în rândul consumatorilor. Respondenţii au fost rugaţi să aleagă cel mai atractiv şi cel mai inovativ produs din categorie, să spună dacă au folosit vreodată produsul respectiv şi cât de mulţumiţi au fost de acesta.

Participarea la Produsul Anului a fost deschisă oricărui produs de larg consum, cu excepţia mărcilor private, lansat pe piaţă între 1 iunie 2009 şi 31 decembrie 2010 şi care a fost comercializat în cel puţin două lanţuri de supermaketuri. Un juriu format din Otilia Calugăreanu, Publishing Director Magazinul Progresiv, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions România şi Corina Doba, Project Manager ANPCPPS România a validat înscrierea produselor, iar lista finală a fost supusă votului celor 4.000 de participanţi la studiu.

Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii români, în urma căruia este premiată inovaţia în categoria bunurilor de larg consum. Conceptul a fost introdus în Franţa în urmă cu 22 de ani, este prezent în 35 de ţări şi se află într-o continuă expansiune.

În România, Produsul Anului se află la cea de a treia ediţie. Eticheta roşie “Produsul Anului” afişată de diferitele mărci pe ambalaje dovedeşte noutatea produsului recunoscută de miile de consumatori.

"Recunoaşterea pe care am primit-o din partea consumatorilor români este o consecinţă a evoluţiei continue a brandului Tymbark. În luna ianuarie 2011 am început un proces de rebrandingul prin noul concept „Ştiu ce beau”!, iar designul ambalajelor Tymbark a fost schimbat cu unul nou, elegant, ce se evidenţiază foarte bine la raft. De asemenea, compania noastră se aliniază în permanenţă la cerinţele pieţei astfel că, din luna iunie a acestui an, am extins gama Tymbark Cool cu încă două sortimente: Căpşuni şi Pepene roşu" a declarat Mihaela Burtoi, Group Brand Manager Tymbark Maspex Romȃnia.

Despre Tymbark Maspex România

Grupul Maspex, originar din Polonia, are o istorie de peste 20 ani şi filiale dezvoltate în 8 ţări din Centrul şi SE Europei. Compania este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea La Festa International, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Prima fabrică a companiei a fost deschisă la Popeşti-Leordeni, lângă Bucureşti, iar din 2001 întreaga activitate a Tymbark Maspex România se desfăşoară la Vălenii de Munte.

În iulie 2009, Tymbark Maspex a lansat la Vălenii de Munte cea de-a doua fabrică a grupului din România. Noul centru de producţie şi depozitare a devenit astfel cel mai mare din cadrul grupului Maspex şi unul dintre primele din România care produce şi îmbuteliază sucuri folosind tehnologia aseptică.

În prezent, Tymbark Maspex Romania produce în fabricile sale de la Vălenii de Munte toate produsele comercializate sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao şi Figo precum şi produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolată Caldă La Festa, La Festa 3in1).

În anul 2010, Tymbark Maspex România a înregistrat o cifră de afaceri de 245 milioane RON. Pentru anul 2011, compania previzionează o creştere cu 10% a cifrei de afaceri.

Tymbark Maspex România este centrul de coordonare al grupului Maspex pentru Europa de Est, asigurând producţia pentru pieţele din România, Bulgaria şi Republica Moldova, şi partial pentru Cehia, Ungaria, Slovacia şi Polonia.

Mai multe informaţii despre Tymbark Maspex România puteţi găsi la : www.maspex.ro.

Bucuresti, 11.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.