Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romania in cadrul expozitiei ACT

GAV/Scholz&Friends, The Practice, GMP și Ogilvy sunt agențiile românești ale căror lucrări au fost selectate pentru a face parte din expoziția ACT, dedicată comunicării responsabile.

De altfel, lucrarile Ogilvy sunt chiar cele care „deschid” expozitia, intr-un gest delicat de curtoazie din partea organizatorilor, care au marcat astfel adaugarea Romaniei pe lista tarilor „activiste”.

Expoziția cuprinde cele mai valoroase lucrări (print și spot) selectate la nivel mondial și debutează anual, simultan cu festivalul Cannes Lions, ce are loc pe Riviera Franceză. Datorită parteneriatului semnat la inceputul lui 2007 între ACT și migdale amare – o companie exotica, ce crede în alchimia comunicării –  este pentru prima dată când sunt selectate în mod organizat lucrări din România, pentru a fi incluse în prestigioasa expoziție.

ACT, organizație nonguvernamentală influentă la nivel mondial,  a luat naștere din credința că lumea se poate schimba în bine prin bunăvoința celor care dețin puterea. Cu expoziții în locuri importante din întreaga lume precum Paris, Cannes, Dubai, Shangai, New York sau Washington, ACT-ul e o colectie a celor mai valoroase campanii sociale. Organizatia seteaza astfel, anual, valorile responsabilității sociale la noi standarde.

“Scopul nostru este de a federaliza, de a inspira si de a promova bunele practici in comunicare si de a arata cum pot ele puse in slujba responsabilitãtii sociale. Vrem sa a arãtam cum poate juca publicitatea un rol semnificativ in cresterea importantei problemelor cruciale ale lumii de astazi”, considera Herve de Clerck, dream leader la ACT.
Pentru 2007, ACT-ul are rezervat un loc la cele mai importante evenimente din domeniu: Festivalul Cannes Lions, Advertising Week(New York), Semaine de la publicite (Paris) , IAA World Congress (Washington). În completare, se vor organiza o serie  de expoziții la Londra, Viena, Moscova, Varșovia, Atena, Sydeny și Shanghai si – surpriza, la Bucuresti, in timpul IAA European Summit, organizator al evenimentului fiind filiala romana a organizatiei internationale.

A sosit timpul ca și România – ”țara socialelor” –  să guste din valorile de top. migdale amare, laboratorul alchimic  ce aduce principiile dream leader-ului  Herve de Clerck în România, a realizat acțiunea de strângere a lucrărilor cu convingerea ca energiile locale merita descoperite lumii.

Printurile care ies din lumina neconvenționalului sunt Alzheimer (GMP), Sf. Macrina Bench și Sf. Macrina Duck(GMP), Bucureștiul respiră (The Practice) și WWF (Ogilvy). La categoria spot vor merge mai departe alte două lucrari SECS- Scars (GMP) și Licinium-3 Decembre (GAV/Scholz&Friends).

Expozitia cu intrare libera va avea loc între 19 – 24 iunie și include, pe lângă seminariile dedicate responsabilității sociale, și acțiuni în acest sens: pregatiti-va, deci, pentru o oră dedicată curățării plajei din Cannes.

 „Construind branduri responsabile”, „Cum poți dezvolta o rețea internațională de responsabilitate sociala” sau „Ce se întâmplă când creativii pledeaza pentru cauze sociale” sunt cateva dintre seminariile ACT care se vor desfasura in saptamina festivalului Cannes Lions.

De asemenea, în cadrul programului dedicat ACT, se va acorda premiul CARD BLANCHE pentru departamentul creativ al unei agenții ce pretuieste comunicarea responsabila.

 Vineri, 22 iunie, va avea loc ceremonia Cannes Dove 2007, in cadrul careia se va acorda premiul Cannes 2007 Palm pentru cel mai bun print, cel mai bun spot si cea mai buna campanie interactiva cu valente sociale.

,,ACT-ul are toate datele seducției pentru piața locală, care multă vreme a fost orientată spre desenarea spoturilor și printurilor sociale, ca formă de “eliberare” a resurselor creative, limitate de comunicarea standardizată din zona comercială. Avem masa critică pentru exprimarea socială, avem congrese, evenimente și proiecte de CSR la nivel de industrie. In cele din urma cred ca cinismul din spatele interpretarii CRS-ului ca moda ori mijloc de a provoca mondenitati se va transforma cu adevarat in buna intentie si in demersuri cu rezultate masurabile in impactul social”, , spune Teodora Migdalovici- alchimist migdale amare și reprezentantul ACT în România.

Bucuresti, 20.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.