Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom aduce acasa primul Leu la Cannes pentru Romania

Premiera absoluta: o agentie din Romania castiga un premiu la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume. Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade. Premiul a fost castigat la categoria Cea mai buna campanie sociala, campania fiind nominalizata si pentru Cel mai bun mix de media.
Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania declara: “Cand am auzit am ramas fara cuvinte! E mare lucru sa fii prima agentie care aduce acasa un Leu de la Cannes! Acest premiu este important nu doar pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media, pentru intreaga industrie de comunicare din Romania!
Este o surpriza extraordinar de frumoasa pentru noi, toti cei care lucram la Starcom Romania: bravo tuturor colegilor mei – sunteti extraordinari si ma bucur ca va am alaturi! Este un premiu important pentru ca vine sa confirme colegilor mei de la Starcom ca am ales impreuna drumul cel bun! Noi credem ca trebuie sa concepem si sa implementam campanii memorabile, cu efect asupra consumatorilor, si nu sa fim doar o agentie care achizitioneaza spatiu media sau care are cea mai mare cifra mare de afaceri. Speram sa impunem inovatia si creativitatea ca un standard in evaluarea agentiilor de media in Romania. Multumim clientului nostru Avon pentru ca a fost si este un vizionar!”

Premiul reprezinta o confirmare a pozitionarii Starcom: mai mult decat o simpla agentie de planificare si achizitionare media, o adevarata agentie de comunicare.

Iain Jacob, EMEA CEO Starcom Mediavest Group, comenteaza succesul obtinut de Starcom Romania:
“Anul acesta la Cannes calitatea lucrarilor inscrise a fost extrem de ridicata. Acordarea unui premiu Silver Lion pentru Starcom este nu numai o premiera pentru Romania, dar si o dovada clara ca echipa noastra din aceasta tara este la acelasi nivel cu toti liderii mondiali in ceea ce priveste calitatea proiectelor si gandirea creativa. Suntem foarte mandri ca echipa noastra din Romania a oferit pietei in care activeaza o astfel de premiera, demonstrand in acest fel leadership al industriei nu doar in Romania, ci si in intreaga regiune Europeana.”

Campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade a adus in acest an Starcom Romania mai multe premii si recunoasteri in premiera:
·    Primele nominalizari pentru o agentie de media din Romania la Cannes Lions
·    Primul premiu pentru o agentia de media la Ad’Or, cel mai important festival de creativitate din Romania – “Best Innovative Media”
·    Nominalizare la Effie Romania 2007, festivalul care premiaza eficienta campaniilor
·    Prezentare in numarul din luna mai al celebrei reviste Cream Magazine, care recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume

Campania a fost realizata de: Alexandru Pomana, Corina Bernschutz, Cristina Barla, Horea Mihoc si Mircea Gheorghe – de la Starcom si de Smaranda Balan, Andreea Catu, Raluca Kisescu – de la Avon.

Smaranda Balan, PR and Advertising Officer AVON Cosmetics Romania, spune despre acest premiu: "Inca sunt coplesita de emotie! Este o veste extraordinara si ma bucur enorm pentru echipa de media inovativa de la Starcom. In campania "1 din 8" am functionat ca parteneri de suflet, dincolo de relatia client -agentie. O campanie sociala este o responsabilitate uriasa, fiindca miza este influentarea directa a vietilor milioanelor de femei expuse pe de-o parte cancerului la san si pe de alta parte informatiei, care in acest caz inseamna viata. Iar Avon si Starcom au reusit impreuna sa duca acest mesaj exact in zonele de intersectie cu publicul vizat – in saloanele de coafura, la cinematograf, in statiile de autobuz, la metrou, pretutindeni acolo unde femeile au ragazul de  se gandi o secunda mai mult la grijile lor zilnice. Le-am surprins in momentele lor de reflectie si le-am reamintit sensibil, dar ferm, despre incidenta acestei maladii. Le-am ajutat sa priveasc inainte cu speranta".

Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group declara la randul ei: “Este un succes absolut de exceptie! Primul LEU luat la Cannes de o agentie din Romania vine la Starcom, in grupul Leo Burnett. Acum o luna de zile, dupa Ad’Or, le spuneam colegilor din grupul nostru ca ne-am tinut toate promisiunile, cu exceptia leului. Ei bine, l-am luat. Cu Starcom! Si asta este extraordinar! Felicitari Carmen, felicitari Alexandru si Corina, felicitari tuturor colegilor de la Starcom!”

Starcom Romania este parte din Starcom MediaVest Group – una din cele mai importante retele de media din lume.

Despre campanie

Campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade este o campanie bazata pe un "insight" puternic, cu un mesaj foarte clar, executat intr-un mod inovativ, si cu rezultate spectaculoase:

Femeile stiu cate ceva despre aparitia cancerului la san, insa nu constientizeaza cat de mare este incidenta, motiv pentru care se duc la medic prea tarziu. Pentru a le determina sa mearga cu regularitate la medic, am  decis sa le spunem intr-un mod direct ca una din 8 femei risca sa dezvolte cancer la san. Mai departe, am adus aceasta statistica in realitate, astfel incat mesajul campaniei  sa nu poata fi ignorat: unul din 8 scaune din statiile de metrou, din autobuze, din salile de cinema, din saloanele de frumusete, unul din 8 umerase de haine sau rafturi de pantofi a purtat mesajul campaniei: “1 din 8 femei. Nedescoperit la timp, cancerul la san poate ucide. Mergi la control acum” In paralel, jurnale ale femeilor care sufera de cancer la san au fost publicate in reviste sau prezentate in emisiuni TV. Deasemenea, celebritati precum Loredana, Gabriela Szabo, Mihaela Miroiu au invitat femeile sa participe la campanie, prin intermediul cybermercial-urilor.
 
Am lucrat la aceasta campanie destul de mult, o dovada a faptului ca privim fiecare proiect ca pe o oportunitate de a crea ceva diferit si memorabil, mai degraba decat ca pe o sursa de venituri si atat. Am fi putut face un plan de media in cateva zile si sa facturam clientul. Insa am ales sa abordam fiecare noua campanie avand in minte aceleasi obiective: inovatie, valoare adaugata prin planning si gandire holistica, pornite din credinta ca epoca agentiilor de media care doar rezerva si cumpara spatiu publicitar apune, iar succesul viitor nu poate fi adus decat de agentiile de comunicare complexe, cu procese si metode de a crea campanii holistice memorabile si surprinzatoare.

Nu este deloc o campanie creata de dragul premiilor, ci un demers de comunicare real si solid, sprijinit de initiative concrete de a combate aceasta problema cumplit de reala : incidenta cancerului la san in randul femeilor.

Notorietatea campaniei a crescut de la 57% (in 2005) la 87%. Fondurile stranse au crescut cu 43% fata de anul anterior.

Despre Avon Breast Cancer
 
Este un program de combatere si prevenire a cancerului la san pe care Avon l-a initiat inca din 1992. Avon s-a afirmat ca lider in acest domeniu, colectand si donand pentru aceasta cauza pana in prezent peste 400 milioane de dolari, finantand in 50 de tari din intreaga lume programe specializate in prevenirea si tratarea acestei boli.
In Romania, Avon alaturi de sutele de mii de femei care au sprijinit campania prin cumpararea produselor dedicate strangerii de fonduri, a donat pana acum aparatura in valoare de peste 450.000 de dolari catre importante institute oncologice din Romania.

Bucuresti, 20.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.