Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rogalski Grigoriu PR va coordona campania de re-branding a Uniunii Artistilor Plastici din Romania

Rogalski Grigoriu PR este agenţia care va concepe şi realiza strategiile şi programele de comunicare ale Uniunii Artiştilor Plastici din România (UAPdR), urmând să anunţe în scurt timp o campanie de re-branding, precum şi o serie de proiecte prin care UAPdR se va repoziţiona în peisajul cultural actual.

Campania de re-branding va începe la sfârşitul lunii iulie printr-un concurs la nivel naţional care îi va invita pe toţi artiştii să creeze noua identitate vizuală şi sloganul UAPdR.

Prin aceste demersuri, UAPdR se va adresa autorilor şi consumatorilor de artă într-un mod adecvat cerinţelor momentului, având ca prioritate o deschidere spre publicul tânăr.

„UAPdR a fost şi trebuie să redevină o organizaţie profesională credibilă, vizibilă public, adaptată noilor realităţi culturale şi socio-economice. UAPdR consideră că este imperativă schimbarea de atitudine, mesaj şi acţiune la nivelul organizaţiei, pentru a ajunge la standarde profesionale în acord cu aspiraţiile şi valorile culturale contemporane”, spune conf. univ. dr. Petru Lucaci, preşedintele UAPdR din România.

Păstrându-şi componenta socială – aceea de promovare şi apărare a drepturilor artiştilor – UAPdR trebuie să redevină în acelaşi timp, o importantă platformă de comunicare în spaţiul social şi cultural actual din ce în ce mai dinamic, fiind implicată nu numai în producerea şi promovarea de artă contemporană, precum şi în formarea, educarea şi dezvoltarea gustului publicului pentru fenomenul vizual contemporan.

„Pentru a concepe şi realiza strategiile de comunicare atât în interiorul organizaţiei cât şi cu publicul, UAPdR a optat pentru Agenţia Rogalski Grigoriu PR care oferă întreaga plajă de servicii ce răspund nevoilor noaste actuale. Atestarea calităţii profesionale, prin premii, la cele mai prestigioase concursuri de profil: trofee IPRA, expertiza în crisis & issues management, online PR, asigurarea managementul reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor o recomandă ca un partener ideal în atingerea obiectivelor UAPdR”, adaugă preşedinte UAPdR din România.

UAPdR este o organizaţie de creatori, nonprofit, neguvernamentală şi apolitică, cu o lungă tradiţie de implicare în societatea românească şi cu un rol semnificativ în susţinerea statutului artistic şi a importanţei artei în definirea identităţii culturale. Astăzi UAPdR are aproximativ 5.000 de membri organizaţi în 45 de filiale, toţi artişti vizuali, absolvenţi ai unor insitute superioare de artă, admişi în UAPdR printr-un concurs organizat la nivel naţional. Astfel UAPdR este singura organizaţie care le asigură absolvenţilor Universităţilor de Artă un statut oficial şi recunoaşterea lor ca artişti profesionişti.

UAPdR este o instituţie culturală romanească, cu istoric şi tradiţie, care a evoluat de la forma de breaslă către formele moderne de manifestare publică, socială şi profesională, adaptându-se la cerinţele tuturor epocilor.

Bucuresti, 20.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.