Tempo Group dezvoltă pentru Roche, lider mondial în oncologie, campania de informare şi educare “Cancerul nu înseamnă condamnare la moarte” care militează pentru o percepţie corectă a publicului asupra cancerului şi pentru accesul pacienţilor la cele mai noi terapii care pot prelungi speranţa de viaţă sau chiar pot aduce vindecarea.
Campania îşi propune să schimbe atitudinea oamenilor despre cancer, convingând pacienţii că există speranţa oferită de soluţii inovatoare de tratament, disponibile şi în România, şi încurajându-i pe aceştia să iniţieze un dialog constructiv cu medicii lor în legătură cu cel mai potrivit tratament pentru tipul de boală cu care au fost diagnosticaţi.
Mesajul principal al campaniei este că această maladie poate fi învinsă. Lupta începe cu atitudinea pozitivă care are un efect benefic asupra tratamentului, iar zâmbetul reprezintă una dintre cele mai puternice arme pe care le are la dispoziţie pacientul. Tonul campaniei este militant, emoţionant, plin de energie şi de optimism.
«Cancerul nu înseamnă condamnare la moarte» este prima campanie adresată publicului larg care vizează lupta împotriva cancerului în general, şi nu doar împotriva unui anumit tip de afecţiune malignă. Principalul obiectiv al acestei campanii este să transmitem un mesaj puternic de optimism atât către bolnavi, familie, prietenii acestora, dar şi pentru cei care nu s-au confruntat niciodată cu o situaţie de acest fel. Cancerul poate fi învins, iar acest optimism se bazează pe dovezi ştiinţifice”, declară Dan Zamonea, director general Roche România.
Campania “Cancerul nu înseamnă condamnare la moarte” se desfăşoară în perioada iunie – decembrie 2009, beneficază de suport TV şi online şi va fi susţinută şi de activităţi de PR. Pentru potenţarea mesajului campaniei, a fost construit inclusiv un website dedicat acestei cauze. Din mixul de comunicare dedicat campaniei, Tempo Creative Services a realizat partea de creaţie, Kinecto dezvoltă şi implementează componenta online, iar Rogalski Grigoriu coordonează activităţile de PR. Strategia de planificare media a fost concepută de Tempo Media, iar de partea de achiziţie de spaţiu media s-a ocupat AMCS (Aegis Media Central Services).
Partenerii campaniei, alături de Institutul Oncologic Bucureşti şi Institutul Oncologic Cluj, sunt Fundaţia Renaşterea, Asociaţia Bolnavilor de Cancer Braşov, Oncologic Rom Constanţa, Asociaţia "Parteneri în Progres" Constanţa, Destine Comune Tg. Mureş, Asociaţia Bolnavilor de Cancer – Phoenix Bucureşti, Amazoanele Bistriţene, Sofi Roz Bacău, Oncohelp Timişoara, Asociaţia Împotriva Cancerului Timişoara, Asociaţia Bolnavilor de Cancer Suceava, Asociaţia Bolnavilor de Cancer Filiala Prahova, Asociaţia Naţională a Pacienţilor cu Limfom, Liga pentru Apărarea Drepturilor Pacienţilor "Moldavia" Iaşi.
Echipa Tempo Group
Strategie:
Strategy Development Director – Mihaela Stanoiu
Tempo Creative Services:
Copywriter – Alex Vicol
Art Director – Florian Mihai si Fabiano Marques
Creative Director – Adrian Preda
A/V Producer – Mihaela Racescu
Account Director – Cristian Ionescu
Account Executive – Monica Gheorghiu
Rogalski-Grigoriu:
Senior PR Consultant – Raluca Bob
Kinecto:
Senior Strategic Planner – Elis Iaia
Web Designer – Marius Vlad
Account Manager – Laura Ulea
Tempo Media:
Senior Media Planner – Adriana Ciobanu
Echipa Roche România:
Product Manager – Laura Ciot
Business Unit Director Oncology & Hematology – Aura Ştefanescu
Communication Officer – Marta Niculaie
Communication Officer – Denisa Rafila
{mosloadposition user10}