Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Road to Norisring”: Wittmann şi Spengler într-o dispută a eficienţei cu BMW i3 spre etapa DTM de la Nürnberg

Road to Norisring

Duelul eficienţei între Wittmann şi Spengler cu modele electrice BMW i3 (REX), fără emisii ● Traseul spre cea de-a patra etapă din calendarul DTM a realizat conexiunea între Garching, de lângă München, şi Nürnberg ● Spengler: “A fost ceva special să conduc cât mai eficient posibil”.

Bucureşti/München. Doi dintre piloţii BMW în DTM, Marco Wittmann (Germania) şi Bruno Spengler (Canada), a concurat într-un eveniment special – cursa dinaintea cursei. Campionii DTM din 2012 (Spengler), respectiv 2014 şi 2016 (Wittmann) au acceptat provocarea eficienţei din partea celor două BMW i3 REX cu care au călătorit de la Garching, în apropiere de München (Germania), la Norisring (Germania). Obiectivul ambilor piloţi a fost să consume cât mai puţină energie posibil pe drumul spre locul de desfăşurare a celui de-al patrulea weekend de cursă DTM din acest sezon.

Road to Norisring

În prima fază, traseul i-a purtat pe Wittmann şi Spengler pe drumuri naţionale de la Garching la Ingolstadt (Germania). Apoi, cei doi şi-au continuat călătoria spre Nürnberg (Germania) pe autostradă. În total au parcurs aproximativ 150 km. Wittmann a sosit la Dutzendteich cu o autonomie disponibilă de 133 de kilometri, în timp ce computerul de bord al automobilului lui Spengler indica 121 de kilometri. Prin urmare, victoria în duelul eficienţei a revenit pilotului BMW Team RMG.

“Duelul cu Bruno şi BMW i3 a fost foarte distractiv”, a spus Wittmann, care va fi pe teren propriu la Norisring. “Am condus în siajul camioanelor pe autostradă pentru a economisi cât mai multă energie. Am reuşit cu uşurinţă – acum privim cu încredere spre cursele din weekend.”

“A fost mai degrabă neobişnuit ca noi, piloţi de curse, să conducem cât mai eficient posibil, când de fapt vrem să fie cât mai repede posibil”, a spus Spengler. “Dar provocarea a fost foarte distractivă. BMW i3 este un automobil excelent şi autonomia rămasă demonstrează că şi călătoriile lungi nu sunt o problemă.” BMW i3 are o baterie cu capacitatea de 94 Ah, cu o autonomie crescută semnificativă în comparaţie cu modelul anterior.

În weekendul acesta, Wittmann şi Spengler vor lăsa BMW i3 şi vor reveni în cockpitul modelelor BMW M4 DTM la Norisring. Cursele de DTM sunt transmise în România pe canalele DigiSport.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.