Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Redwine schimba infatisarea Tonis Play

Redwine a realizat procesul de rebranding al companiei Tonis Play, reţea de magazine de produse electrocasnice şi distribuitor la nivel naţional al brandului LDK. Redwine a dezvoltat platforma de brand, identitatea verbală şi vizuală, precum şi aplicaţiile pentru noul brand.
Obiectivul principal al proiectului de rebranding era revitalizarea brandului cu o vechime de 14 ani pe piaţa din judeţul Constanţa. De asemenea, noul brand trebuia să se diferenţieze într-o categorie puternic competitivă şi să îi inspire pe stakeholderii săi.

A fost dezvoltată o nouă promisiune de brand „Meriţi mai mult!”, care susţine faptul că prin toate facilităţile pe care le oferă şi prin atitudine, Tonis Play empatizează cu clienţii şi îi ajută în achiziţiile pe care aceştia le fac.

S-a conceput şi un nou nume, prin adăugarea particulei “Play” la vechiul nume, cu scopul de a-l moderniza şi pentru ca acesta să reflecte mai bine noua personalitate a brandului (prietenos, optimist, solar, deschis, încrezător).

„Noua identitate vizuală face legătura cu domeniul de activitate prin butonul stilizat integrat în logo şi prin logotipul modern. La nivel de culoare ne-am dorit să ne diferenţiem clar de brandurile din categorie şi în acelaşi timp să transmitem ideea de căldură şi empatie”, menţionează Veronica Oancea, Creative şi CS Coordinator la Redwine.  

Bucuresti, 16.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.