Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Reality show-ul „House of DVF” se apropie de final: ultimul episod

va fi difuzat duminica, 28 decembrie, numai la E!

Reality show-ul marca E! House of DVF se apropie de final, ultimul episod fiind difuzat duminică, 28 decembrie, de la ora 22:00.

În finalul show-ului vom afla care dintre cele opt concurente are tot ce îi trebuie ca să supraviețuiască în industria extrem de competitivă a modei, devenind Global Brand Ambassador pentru legendarul designer Diane von Furstenberg. Cum miza este atât de ridicată, asistăm la momente dramatice, căci una dintre concurente riscă să fie trimisă acasă oricând. Stresul e uriaș, iar puterea de stăpânire a participantelor este mereu pusă la încercare. Fetele încearcă să repare ce se mai poate după ce o rivalitate cumplită amenință să distrugă nu numai relațiile dintre ele, ci și realizările lor profesionale.

Confruntându-se cu noi provocări dificile în diverse zone din imperiul lui Diane, fiecare candidată trebuie să-și demonstreze competența și să o impresioneze pe marea doamnă a modei, luptând în același timp cu concurența acerbă și termenele de predare extrem de stricte.

„Datorită proiectului House of DVF am ocazia să deschid publicului porțile companiei și să arăt numeroasele oportunități pe care le au tinerele în modă!” – Diane von Furstenberg

Despre Diane von Furstenberg

Diane von Furstenberg, brand de lifestyle de lux global şi unul dintre cele mai importante nume din moda americană, a fost fondat în 1971 de către designerul omonim. DVF are ca marcă celebra rochie petrecută (wrap dress) şi imprimeurile specifice şi s-a dezvoltat, ajungând să includă o întreagă colecţie ready-to-wear şi de accesorii (printre care poşete, pantofi, obiecte de piele, eşarfe şi bijuterii). Compania comercializează şi bagaje, ochelari şi mobilă. În 2012, fondatoarea şi co-chairman-ul Diane von Furstenberg a fost numită cea mai puternică femeie din fashion de către revista Forbes. În plus, este autoarea romanului autobiografic The Woman I Wanted to Be, lansat pe 28 octombrie 2014.

DVF are sediul la New York şi se poate lăuda cu o reţea globală de distribuţie în peste 55 de ţări şi 1.500 de puncte de vânzare – printre care şi 97 de magazine partenere DVF în America de Nord şi Sud, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Site-ul DVF este //www.dvf.com.

Bucuresti, 23.12.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *