Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

real,- Hypermarket aniverseaza 5 ani de la intrarea pe piata de retail din Romania

· Bilant la 5 ani: investitii de peste 550 de milioane euro, 25 de magazine in 18 orase din Romania
· Peste 90% dintre produse provin de la producatorii nationali regionali si locali

real,- Hypermarket, parte a METRO GROUP, sarbatoreste 5 ani de prezenta pe piata romaneasca de retail. De la deschiderea primului magazin pe piata romaneasca in 2006, real,- a investit peste 550 milioane euro pentru dezvoltarea unei retele puternice care reuneste in prezent 25 de magazine in 18 orase din tara, devenind astfel, in doar 5 ani lantul de hipermarketuri cu cea mai extinsa retea din Romania. 

Inca de la venirea sa pe piata locala, real,- Hypermarket s-a pozitionat ca unul dintre lanturile de retail preferate ale romanilor, compania raportand cresteri ale vanzarilor de la an la an, chiar si in contextul economic actual. In 2010, reteaua real,- a raportat pentru prima data un profit operational pozitiv pe piata din Romania.

“Prima divizie de vanzari METRO GROUP prezenta in Romania a fost, in 1996, primul retailer modern care a patruns pe piata locala. Hypermarketurile real,- s-au deschis 10 ani mai tarziu iar dezvoltarea a fost una rapida si de succes. Pe viitor ne mentinem acelasi angajament fata de Romania” a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket Romania.

De-a lungul celor 5 ani de prezenta pe piata autohtona, real,- a fost un sustinator si un partener de baza pentru produsele si furnizorii locali. Astfel, astazi, reteaua magazinelor real,- Hypermarket comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare provenind de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania. In acelasi timp real,- se orienteaza si catre producatorii locali fie ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare.

“real,- Hypermarket este primul retailer care a venit cu o noua abordare in ceea ce priveste cooperarea cu producatorii locali aceea de merge el la producator local si nu invers. Una dintre prioritatile noastre pe termen mediu este aceea de a avea cat mai multe produse locale si regionale pe rafturile magazinelor noastre. In plus, mentinem un contact strans cu autoritatile locale pentru a ne ajuta in identificarea producatorilor, informarea si incurajarea acestora sa se alature real,-”, adauga Michel Lamoot.

Ca parte a strategiei de sprijinire a producatorilor locali, real,- a lansat proiectul “Producem româneşte, vindem româneşte”, un program pe termen lung care a inceput cu Timisoara, Oradea si Baia Mare si care urmeaza sa fie extins si in alte orase si regiuni din tara.

In 2011, la 5 ani de la deschiderea primelor magazine, real,- a inceput un amplu proces de remodelare a magazinelor din Constanta, Pitesti, Craiova si Timisoara. Acestea au beneficiat de modernizari in urma unei investitii care s-a ridicat la circa 500.000 de euro pentru fiecare magazin. Pe viitor, procesul de modernizare va fi extins si la alte magazine din reteaua real,- .

“Prin procesul de remodelare ne-am dorit sa revitalizam sortimentul si sa avem o noua structura de mercanitzare, in conformitate cu nevoile si asteptarile clientior. Orientarea catre client si oferirea unor servicii de referinta pe piata fac parte din prioritatile noastre strategice” a mai declarat Michel Lamoot.

Pentru a sarbători cei 5 ani de existenta pe piata de retail din Romania, real,- da startul unei campanii aniversare prin care rasplateste fidelitatea clientilor si pe cea a angajatilor. In cadrul acestei campanii, clientii pot castiga peste 130.000 de premii instant, vouchere cadou, electrocasnice mari si mici, telefoane mobile, televizoare, laptopuri si premii in bani printr-un mecanism simplu si eficient, acela al lozurilor razuibile, in timp ce angajatilor real,- li s-au pregatit o serie de evenimente interne pentru a le recunoaste contributia la succesul companiei.

Bucuresti, 11.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.