free download 78 travel guides written by experts

real,- Hypermarket aniverseaza 5 ani de la intrarea pe piata de retail din Romania

· Bilant la 5 ani: investitii de peste 550 de milioane euro, 25 de magazine in 18 orase din Romania
· Peste 90% dintre produse provin de la producatorii nationali regionali si locali

real,- Hypermarket, parte a METRO GROUP, sarbatoreste 5 ani de prezenta pe piata romaneasca de retail. De la deschiderea primului magazin pe piata romaneasca in 2006, real,- a investit peste 550 milioane euro pentru dezvoltarea unei retele puternice care reuneste in prezent 25 de magazine in 18 orase din tara, devenind astfel, in doar 5 ani lantul de hipermarketuri cu cea mai extinsa retea din Romania. 

Inca de la venirea sa pe piata locala, real,- Hypermarket s-a pozitionat ca unul dintre lanturile de retail preferate ale romanilor, compania raportand cresteri ale vanzarilor de la an la an, chiar si in contextul economic actual. In 2010, reteaua real,- a raportat pentru prima data un profit operational pozitiv pe piata din Romania.

“Prima divizie de vanzari METRO GROUP prezenta in Romania a fost, in 1996, primul retailer modern care a patruns pe piata locala. Hypermarketurile real,- s-au deschis 10 ani mai tarziu iar dezvoltarea a fost una rapida si de succes. Pe viitor ne mentinem acelasi angajament fata de Romania” a declarat Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket Romania.

De-a lungul celor 5 ani de prezenta pe piata autohtona, real,- a fost un sustinator si un partener de baza pentru produsele si furnizorii locali. Astfel, astazi, reteaua magazinelor real,- Hypermarket comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare provenind de la 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania. In acelasi timp real,- se orienteaza si catre producatorii locali fie ca este vorba de produse alimentare sau nealimentare.

“real,- Hypermarket este primul retailer care a venit cu o noua abordare in ceea ce priveste cooperarea cu producatorii locali aceea de merge el la producator local si nu invers. Una dintre prioritatile noastre pe termen mediu este aceea de a avea cat mai multe produse locale si regionale pe rafturile magazinelor noastre. In plus, mentinem un contact strans cu autoritatile locale pentru a ne ajuta in identificarea producatorilor, informarea si incurajarea acestora sa se alature real,-”, adauga Michel Lamoot.

Ca parte a strategiei de sprijinire a producatorilor locali, real,- a lansat proiectul “Producem româneşte, vindem româneşte”, un program pe termen lung care a inceput cu Timisoara, Oradea si Baia Mare si care urmeaza sa fie extins si in alte orase si regiuni din tara.

In 2011, la 5 ani de la deschiderea primelor magazine, real,- a inceput un amplu proces de remodelare a magazinelor din Constanta, Pitesti, Craiova si Timisoara. Acestea au beneficiat de modernizari in urma unei investitii care s-a ridicat la circa 500.000 de euro pentru fiecare magazin. Pe viitor, procesul de modernizare va fi extins si la alte magazine din reteaua real,- .

“Prin procesul de remodelare ne-am dorit sa revitalizam sortimentul si sa avem o noua structura de mercanitzare, in conformitate cu nevoile si asteptarile clientior. Orientarea catre client si oferirea unor servicii de referinta pe piata fac parte din prioritatile noastre strategice” a mai declarat Michel Lamoot.

Pentru a sarbători cei 5 ani de existenta pe piata de retail din Romania, real,- da startul unei campanii aniversare prin care rasplateste fidelitatea clientilor si pe cea a angajatilor. In cadrul acestei campanii, clientii pot castiga peste 130.000 de premii instant, vouchere cadou, electrocasnice mari si mici, telefoane mobile, televizoare, laptopuri si premii in bani printr-un mecanism simplu si eficient, acela al lozurilor razuibile, in timp ce angajatilor real,- li s-au pregatit o serie de evenimente interne pentru a le recunoaste contributia la succesul companiei.

Bucuresti, 11.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *