Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Radu Florescu a fost reales presedinte al Asociatiei Europene a Agentiilor de Publicitate (EACA),

pentru al doilea an consecutiv

Radu Florescu, preşedintele UAPR şi CEO Centrade Saatchi & Saatchi, a fost reales, pentru al doilea an consecutiv, preṣedinte al Comitetului Regional EACA, în cadrul celei mai recente Adunări Generale a Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Comunicare.

Radu Florescu se va afla, astfel, pentru încă un an, la cârma Comitetului Regional EACA pentru Europa Centrală şi de Est, care acoperă Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovenia şi Republica Slovacă.

“Realegerea mea în funcţia de preṣedinte al Comitetului Regional EACA mă onorează şi îmi dă posibilitatea de a continua eforturile susţinute, începute anul trecut, odată cu primul mandat. Temerile şi nesiguranţa din industria comunicării s-au păstrat, într-o mare măsură, şi în 2012. Tocmai de aceea, schimbările trebuie tratate cu prudenţă şi în contextul unei pieţe fluctuante, care trebuie să se adapteze continuu la cerinţele clienţilor. Alături de colegii mei de la EACA, sunt convins că vom duce la îndeplinire toate obiectivele, menite să faciliteze procesele din domeniul comunicării, la nivel european”, a declarat Radu Florescu.

Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi, este membru al board-ului Fulbright, membru fondator al International Advertising Association. El sprijină, de asemenea, asociaţii ca AIESEC, Asebuss, Junior Achievement şi altele. La sfârşitul anului 2010, a fost ales preşedinte al UAPR, organizaţie al cărui membru fondator este.

Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Publicitate (EACA) este o organizaţie non-profit cu sediul la Bruxelles, a cărei misiune este de a a reprezenta agenţiile de publicitate, de media şi asociaţiile agenţiilor din Europa. EACA are rolul a promova publicitatea corectă şi eficientă, standardele profesionale ridicate şi de a atrage atenţia asupra contribuţiei publicităţii în cadrul unei economii de piaţă libere şi de a încuraja cooperarea între agenţii, clienţi şi media în cadrul asociaţiilor locale din Europa.

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania (UAPR) reuneşte agenţii de publicitate şi de media de pe piaţă autohtonă şi îşi propune să apere interesul agenţiilor de publicitate, să ridice standardele profesionale în advertising, să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.

Bucuresti, 28.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.