Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Propaganda Brand New creeaza identitatea noului brand Doua Vorbe, de la Vincon

O sticlă de vin în compania mai multor persoane aflate la aceeași masă este ca o invitație la o discuție. De fiecare dată, vinul turnat în pahare determină băutorii să deschidă subiecte, să glumească, să comenteze sau să împărtășească păreri.

În contextul unei piețe cu jucători foarte puternici, apreciați de cumpărători din generație în generație, noul brand Două Vorbe valorifică, după cum sugerează și numele, tocmai această calitate specială a vinului, cea de provocator de discuții.

„Am dorit să completăm portofoliul de vinuri Vincon pentru segmentul mainstream, dedicat canalului de retail, cu un brand care să reprezinte esența vinului – și anume, poveștile de orice fel. Din datele de cercetare pe care le aveam am observat că, deși românii sunt interesați de complexitatea lumii vinului, de arome și de modalitatea de vinificație, în final, cel mai important lucru rămâne experiența pe care au avut-o cu vinul: atmosfera, contextul, prietenii și, mai ales, poveștile din jurul său. Astfel, în construcția acestui brand am pornit de la insight-ul că aromele unui vin și calitatea sa contează, dar povestea din jurul vinului este cea mai importantă. Și nu în ultimul rând, ne-am dorit un brand cald, prietenos pentru consumatorii noștri. Vinurile din această gamă sunt, din punct de vedere calitativ, vinuri pentru nivelul lor de segment: Tămâioasa Românească & Fetească Regală – demidulce (2013), Cabernet Sauvignon & Pinot Noir – demidulce (2013), Fetească Regală – demisec (2014), Chardonnnay – sec (2013) și Busuioaca de Bohotin – dulce (2013). Încă de la lansare am primit evaluări foarte bune atât de la bloggerii profesioniști de vin, cât și de la partenerii din retail”, declară Simona Hâncu, Marketing Director Vincon Romania.

Pentru că Propaganda Brand New și Vincon și-au dorit ca Două Vorbe să marcheze apetitul pentru povestit al oamenilor, vinul din noua gamă îl aduce la masa cumpărătorilor pe îndrăgitul actor Florin Piersic. Asocierea cu acesta se realizează atât la nivel de comunicare, cât și la nivel de etichete, abordare care oferă o unitate în retorică și face produsul mai ușor de remarcat încă din momentul prezenței sale la raft.

„Pe etichete, imaginea lui Florin Piersic este dublată, el fiind imaginat în ipostaze conversaționale diferite, ca și cum poartă un dialog, în linie cu conceptul brandului. În privința numelui, am căutat unul care să se ridice la nivelul personajului, dar care să și ofere substanță și memorabilitate. Din acest motiv, ne-am oprit la Două Vorbe, atât pentru ironia fină cu endorser-ul, dar și pentru că, de cele mai multe ori, așa încep poveștile spumoase, care strâng și țin oamenii la stat de vorbă”, declară Mădălina Oanță, Branding Director Propaganda.

Având în vedere faptul că mulți români cunosc apetitul pentru dialog, povești sau anecdote al lui Florin Piersic, despre care ai impresia că a trait o mie de vieți într-una singură, alegerea sa pentru promovarea „vinului poveștilor de pahar” a venit în mod natural.

„Ne bucură nespus faptul că am colaborat cu Vincon pentru crearea și poziționarea pe piață a acestui nou brand, Două Vorbe. Este al 11-lea brand pentru care lucrăm împreună, după Miorița 25 ani, Jad 28 ani, Ambrosio, Rose Verite, Egregio, Beciul Domnesc Grand Reserve, Viță Românească, Macho, Vin de petrecere și Doi Cocoși, și suntem nespus de mândri că aportul nostru la portofoliul de produse Vincon capătă din ce in ce mai multă substanță. Propaganda este agenția care construiește și susține de mai bine de zece ani branduri românești, iar parteneriatul cu Vincon ne ajută să punem în valoare filozofia agenției – creative marketing pentru relații pe termen lung”, declară Adrian Țuluca, Manager Propaganda.

Echipele care au lucrat la proiect:

Propaganda Vlad Tomei – Copywritter | Andra Rusu – Graphic Designer | Dinu Pănescu – Director Creație | Corina Anghel – Strategic Planner Director | Diana Caracotă – Strategic Planner | Mădălina Oanță – Branding Director | Teodora Tunsu – Branding Manager

Vincon
Simona Hâncu – Marketing Director

Bucuresti, 28.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *