free download 78 travel guides written by experts

Promotia nationala Petrom „Un plin la fiecare 15 minute” a beneficiat de o campanie

de mobile advertising inovatoare, realizata de iLeo si Vodafone

iLeo si Vodafone au realizat o campanie de mobile advertising pentru promotia de vara Petrom, „Un plin la fiecare 15 minute” bazata pe o idee inovatoare ce a adus rezultate foarte bune pentru Petrom.

Pe langa mediile traditionale de comunicare – spot TV si materiale la punctele de vanzare, promotia Petrom, dezvoltata de Leo Burnett Group, a inclus si alte canale de promovare inovatoare, prin serviciul Vodafone de mobile advertising, AdPlus, care a permis selectarea extrem de precisa a audientei, in functie de criteriile de segmentare dorite. Astfel, campania a targetat clientii serviciilor Vodafone pe baza de abonament, din toata tara, cu varste intre 25 si 55 de ani, cu putere de cumparare medie si peste medie, si care au folosit cel putin de 3 ori telefonul mobil in proximitatea benzinariei.

„AdPlus revolutioneaza modul in care brandurile si companiile pot comunica si interactiona cu utilizatorii lor, in plus fata de publicitatea traditionala. Serviciul de mobile advertising este un instrument inovator si extrem de eficient deoarece permite segmentarea detaliata a publicului tinta, in functie de criterii specifice precum varsta, localizare geografica, venitul potential sau domenii de interes ale consumatorilor. Selectarea extrem de precisa a audientei reprezinta un avantaj unic al serviciului de mobile advertising. Campania Petrom, „Un plin la fiecare 15 minute” a demonstrat faptul ca se poate obtine o rata de raspuns foarte buna pentru promotiile derulate prin acest canal”, a spus Stephanie Jackson, Senior Director, Online and Internet Services, Vodafone Romania.

Mecanica acestui proiect poate sta la baza stabilirii unui bench-mark pentru acest tip de comunicare. „Frumusetea acestui proiect consta nu doar in modalitatea noua prin care am reusit sa ajungem direct la publicul tinta sau in rezultatele extraordinare pe care le-am inregistrat, ci mai ales prin faptul ca am reusit sa gasim si o metoda prin care sa validam rezultatele obtinute si sa izolam efectul unei astfel de comunicari”, a declarat Cosmin Nastasa – Media Director la iLeo.

Rezultatele obtinute au aratat ca din categoria celor care au primit SMS-ul de informare, rata de raspuns la promotie a fost de 3,7%, adica aproape dublu fata de valoarea pietei. De asemenea, MMS-urile au dovedit ca sunt un mediu atractiv pentru consumatori, rata de raspuns obtinuta prin acest canal de comunicare fiind de 5,08%.

„Propunerea celor de la iLeo privind aceasta modalitate noua de abordare a target-ului ni s-a parut interesanta inca de la inceput. Ne-am propus sa testam reactia clientilor la acest tip de comunicare, chiar daca am intrat practic pe un teren nebatatorit. Rezultatele obtinute in urma acestei actiuni dovedesc ca a fost o experienta reusita pentru Petrom”, a declarat Dragoş Ivan – Marketing and Training Manager.

Echipele implicate in aceasta campanie sunt formate din: Dragoş Ivan – Marketing and Training Manager, Alina Stoenescu – BTL Project Manager din partea Petrom, Horatiu Dimulescu din partea Vodafone Romania, Alexandra Trofin – Brand Comm Executive, Cosmin Nastasa – Media Director, din partea iLeo, Ana-Maria Ivanescu – Brand Comm Manager, Leo Burnett, Laura Giurumescu – Splendid Interactive.

Bucuresti, 09.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *