Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Programmatic Buying = viitorul pietei de media buying digital

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, prezintă cele mai relevante date legate de evoluția și de dezvoltarea globală a Programmatic Buying, informațiile fiind incluse în “The International State of Programmatic”, cel mai recent studiu realizat de MAGNA GLOBAL, divizia globală de strategie a Interpublic MediaBrands. 

La nivel global se prognozează că în viitorul apropiat, inventarul digital ne-vândut (non-premium), în marea lui majoritate, va fi tranzacționat prin platforme de Programmatic Buying, în special prin real time buying/bidding (RTB). Este de așteptat ca până în 2017 creșterea anuală a acestui tip automat de cumpărare să se situeze la valori de peste 30%.

“Bazat pe tehnologii media foarte performante, principiul buying-ului programatic este de fapt destul de simplu: în loc să cumpăram mii de afișări bulk pe un website bazându-ne pe asumpții referitoare la profilul vizitatorilor website-ului respectiv, buyingul programmatic selectează automatic doar afișările care sunt compatibile cu profilul targetului căruia vrem să îi adresăm mesajul. Avantajele sunt majore pentru advertiseri – deoarece au posibilitatea să targeteze mult mai precis, ratele de conversie pe aceste campanii sunt mai înalte – deci obțin o eficiență mai mare. În Romania, Initiative realizează de mulți ani campanii de performance media prin platformele programatice Google și Facebook, dar începând cu 2013 am dat și startul campaniilor RTB pentru clienții noștri, pe platforme dedicate – este un început pe care îl vedem foarte promițător.”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative Media România.

Studiul “The International State of Programmatic” analizează, pe de-o parte, factorii care contribuie, dar și pe cei care reprezintă obstacole în dezvoltarea pieței de cumpărare de media în mod automat. De asemenea, studiul identifică beneficiile pe care Programmatic Buying le oferă atât agențiilor de media dar și publisherilor.

“Perioada în care marketerii puteau să amâne investițiile în Programmatic Buying apun pe zi ce trece. Din experiența unui om care a lucrat atât în agenții de media și în publishing, sunt de acord cu vocile care susțin faptul că Programmatic Buying este instrumentul care va revoluționa industria de media. Acest lucru este deja observabil în rezultatele cercetărilor realizate de noi, rezultatele arătând creșteri spectaculoase pentru Programmatic Buying în Europa Centrală și de Est, Scandinavia,  America Latină și Asia”, a declarat Shaffia Sanchez, Președinte MAGNA Global.

Bucuresti, 28.04.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.