Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Producatori romani, un nume bun face vanzari mai mari!

ANATOLI CIUCUROVSCHI – prima agentie specializata in creatia de nume pentru produse si servicii si-a deschis oficial usile producatorilor romani si straini.

Misiunea agentiei este de a dezvolta pentru clientii acesteia cele mai bune nume de produse si servicii, atat pentru piata interna, cat si pentru cea internationala.

Agentia ofera servicii specializate pentru crearea de nume de produse si servicii, strategie de nume, crearea de nume pentru internet, analiza lingvistica, cercetare de nume, identitate vizuala si packaging design, servicii de audit si consultanta in marketing si advertising.

Clientii nostri vor beneficia de experienta unei echipe extinse de lingvisti, psihologi, sociologi si cercetatori de marketing din institute de cercetare private.

Crearea unui nume este un proces complex, ce presupune o atenta analiza a pietei, a publicului-tinta, a numelor concurentei si a obiectivelor de business ale clientului.

Pentru a asigura toate ingredientele unui nume bun, agentia noastra de naming a creat Metoda Campurilor Neurolingvistice™.

Metoda Campurilor Neurolingvistice™ urmareste mai multi itemi, printre care: impactul numelui asupra publicului sau tinta, memorabilitatea numelui creat, pozitionarea prin nume, pricingul prin nume, identitatea nume-produs, conotatiile numelui, asocierile create de noul nume, pronuntia acestuia, intelegerea numelui etc.

Cercetarea numelor create se face pentru mai multe arii geografice, tinandu-se cont, evident, de limbile carora un produs se adreseaza sau se poate adresa in viitor.  

Agentia face cercetari pentru limbile: Romana, Engleza, Franceza, Germana, Italiana, Spaniola, Ebraica, Rusa, Sarba, Croata, Slovena, Ceha, Polona, Bulgara, Ucraineana, Maghiara, Turca si pentru orice alta limba in care produsul dumneavoastra are o posibilitate de penetrare.

Credem cu tarie ca un nume bun si o strategie solida de naming pot transforma un produs sau un serviciu intr-un brand cu mare potential.

Pentru a beneficia de o prezentare gratuita a serviciilor noastre de creare de nume, consultanta si audit de brand, va rugam sa ne contactati telefonic, prin fax sau e-mail.

Bucuresti, 19.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.