Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pro TV, lider incontestabil de audiență în anul 2016

aleksandras-cesnavicius2

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor! Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!

“Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.


Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți. Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las Fierbinți – Marea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

Pro TV – lider incontestabil de audiență

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public. În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani. La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.

Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share. În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.

Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!

În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.

Emisiune

Canal

Share

Rating

Românii au talent

Pro TV

43.4

16.8

Visuri la cheie

Pro TV

30.6

12.4

Vocea României

Pro TV

28.1

10.5

Chefi la cuțite – sezon 2

Antena 1

26.6

10.3

iUmor – sezon 2

Antena 1

24.9

11.0


Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent. Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor. În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.

Vocea României a demonstrat, pentru a cincea oară consecutiv, că numai vocea contează! Show-ul care aduce cele mai bune voci din România în fața celor mai buni antrenori vocali a obținut 100% leadership, înregistrând o audiență medie de 10.5 puncte de rating și 28.1% share, spre deosebire de locul al doilea, care a obținut 7.0 puncte de rating și 18.9% cotă de piață.

Obiectivitate și profesionalism – Românii au ales Știrile Pro TV și în 2016

Pro TV își propune, zi de zi, să le ofere românilor informații și conținut de calitate, iar Știrile Pro TV reprezintă principala sursă de informație a telespectatorilor în anul 2016, reconfirmând poziția de lider a Pro TV.

Program știri

Canal

Share

Rating

Știrile Pro TV 19

Pro TV

27.0

7.9

Sport – Știrile Pro TV 19

Pro TV

25.6

8.3

Vremea – Știrile Pro TV 19

Pro TV

24.0

8.3

Știrile Pro TV 22:30

Pro TV

16.2

6.0

Observator 19

Antena 1

16.0

4.7


La nivelul tuturor categoriilor de public în prime time, Știrile Pro TV de la ora 19:00 au condus detașat topul preferințelor românilor, în jurnalul care cuprinde cele mai importante știri ale zilei, urmate îndeaproape de vreme și sport.

Cele mai urmărite filme din 2016, difuzate de Pro TV!

În top 100 de producții difuzate în anul 2016, 96 sunt filme difuzate de Pro TV! Indiferent de genul filmului difuzat, acțiune, aventură, dramă, comedie sau science-fiction, românii au ales, de fiecare dată, să urmărească filmele difuzate de Pro TV!

La nivelul publicului comercial, topul celor mai urmărite cinci filme difuzate în România este următorul, toate fiind filme difuzate de Pro TV:
1.    Singur acasă 2: Pierdut în New York (17.12.2016): 16 puncte de rating și 39.5% share
2.    Singur acasă 1 (10.12.2016): 14.2 puncte de rating și 37.2% share
3.    Curierul 2 (27.03.2016): 13.9 puncte de rating și 29.8% share
4.    Singur acasă 3 (24.12.2016): 13.1 puncte de rating și 38.0% share
5.    Red – Greu de pensionat (15.05.2016): 13.0 puncte de rating și 28.4% share

Românii preferă producțiile locale – Serialele românești de la Pro TV, în topul preferințelor!

Comedia autentic românească a ținut toți românii în fața televizoarelor. Hazul de necaz, comicul de situație, scenariile bine scrise și personajele memorabile au făcut ca producțiile locale marca Pro TV să fie cele mai urmărite seriale difuzate în România în anul 2016!

Las Fierbinți și Atletico Textila au fost cele două seriale care au condus top cinci seriale urmărite de publicul din țară în anul care tocmai s-a încheiat. Lansarea de succes a serialului Atletico Textila și conținutul fiecărui episod au poziționat această producție chiar lângă Las Fierbinți, cel mai iubit serial românesc. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani, în prime time, clasamentul a fost următorul:

Serial

Canal

Share

Rating

Las Fierbinți – sezon 10

Pro TV

30.8

12.3

Las Fierbinți – sezon 9

Pro TV

29.7

11.6

Atletico Textila – sezon 1

Pro TV

22.6

9.5

Atletico Textila – sezon 2

Pro TV

21.3

8.3

Băieți de oraș

Antena 1

16.5

6.8


Cele mai numeroase galerii de suporteri urmăresc fotbalul adevărat numai la Pro TV!

În 2016, Pro TV a adus fotbalul adevărat în casele din întreaga țară. Pentru prima oară în istoria pieței media din România, un post comercial de televiziune a difuzat o competiție de anvergura UEFA EURO 2016TM! Top cinci meciuri difuzate în 2016 pe toate canalele TV din România, la nivelul publicului comercial, au fost difuzate de Pro TV:
1.    UEFA EURO 2016TM – Franța-România: 29.2 puncte de rating și 71.0% share
2.    UEFA EURO 2016TM – România-Albania: 25.4 puncte de rating și 63.2% share
3.    UEFA EURO 2016TM – România-Elveția: 22.7 puncte de rating și 67.3% share
4.    UEFA EURO 2016TM – Portugalia-Franța: 22.3 puncte de rating și 61.5% share
5.    UEFA EURO 2016TM – Germania-Franța: 20.2 puncte de rating și 56.5% share

Pro TV, prima alegere online a românilor!

Pro TV le oferă tuturor românilor, zi de zi, cele mai importante informații în timp real, pe care aceștia le pot accesa online, fie pe website-uri sau pe paginile de pe rețelele de socializare. Milioane de români se informează online, cu ajutorul conținutului oferit de Pro TV. În fiecare lună, Pro TV înregistrează aproximativ 10 milioane de vizualizări video, singura platformă care depășește Pro TV din punct de vedere al livrării de conținut video fiind YouTube!

Grupul de website-uri Pro TV, printre care se numără protv.ro și știrileprotv.ro, a fost numărul unul pe piața online în fiecare lună a anului 2016, cu o medie lunară de 15 milioane vizitatori unici. Știrile Pro TV sunt lider de categorie și în mediul online, cu știrileprotv.ro, înregistrând în fiecare lună aproximativ 8 milioane de vizitatori unici. Noul sport național este și online, sport.ro fiind numărul 1 în categorie în fiecare lună, cu o medie de 2.6 milioane de vizitatori unici.

În anul 2016, Pro TV a lansat două aplicații mobile, disponibile pentru utilizatorii sistemelor Android și iOs: aplicația Știrile Pro TV și aplicația Sport.ro. Aplicația Știrile Pro TV a fost lansată în luna iunie și are peste 230.000 de descărcări, cu peste 40.000 de utilizatori activi în fiecare săptămână. Iubitorii de sport pot beneficia de aplicația Sport.ro începând cu luna decembrie, care a avut 35.000 de descărcări până în prezent și aproximativ 10.000 de utilizatori activi săptămânal.

“După un an în care oferta Pro TV ne-a poziționat, din nou, în topul preferințelor românilor, am pregătit pentru 2017 o grilă de programe puternică! Primăvara va începe în forță, peste aproximativ o lună, cu show-uri de top. MasterChef duce entuziasmul pentru gătit la un nou nivel, cu un panel de jurați care mixează perfect pasiunea, expertiza și noțiunile de business, format din Răzvan Exarhu, Samuel le Torriellec și Liviu Popescu. Vocea României Junior este un show care va suprinde în cel mai frumos mod și mă bucur că INNA, una dintre cele mai îndrăgite artiste la nivel internațional, a răspuns pozitiv provocării noastre de a face parte, pentru prima oară, dintr-un proiect TV. Românii au talent readuce formula câștigătoare de talent, umor, noutate, diversitate în casele tuturor românilor și am pregătit multe alte surprize în acest an, care suntem siguri că vor ajunge la inimile tuturor telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

În 2017, ai ce trebuie, ai Pro TV! Ai curajul de a spune ce gândești, de a-ți arăta talentul, de a îndrăzni să încerci și de a fi alături de cei din jurul tău! Pro TV va continua să ofere conținut de calitate, divertisment la cel mai înalt nivel, dar și dinamismul și acțiunea pe care le preferă românii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.