Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Privileg Catering: Bugetele de marketing diminuate schimba modul de a comunica al companiilor

Companiile comunică mai targetat şi s-au orientat către organizarea de evenimente business-to-business, potrivit liderului pieţei locale de catering corporate.

Privileg Catering a atins o cifră de afaceri de peste 1,7 mil EUR în 2011, în creştere cu 20% comparativ cu 2010, deşi piaţa de evenimente şi implicit şi piața de catering s-a contractat sub presiunea scăderii bugetelor de marketing. Creşterea a fost generată de strategia de servicii şi produse oferite de Privileg Catering, de strategiile de comunicare ale clienţilor dar şi de aşezarea pieţei de profil, prin scăderea numărului de jucători din segment. 

Principalii clienţi ai companiei sunt agenţiile de PR şi BTL, agenţiile de turism şi companiile mari care organizează evenimentele corporate in house.

“Piaţa de catering se află sub presiunea creşterii preţurilor la materia primă şi, pe de cealaltă parte, scăderea bugetelor alocate pentru un eveniment”, a declarant Anca Mitu, fondator Privileg Catering. “Cu toate acestea, în mod paradoxal, tocmai scăderea bugetelor de marketing a determinat managerii şi agenţiile să se orienteze tot mai mult către business to business, către o comunicare mult mai targetată, prin evenimente dedicate clienţilor importanţi şi stakeholders ” , a continuat Anca Mitu.

Astfel, piaţa de evenimente corporate s-a axat mai mult pe evenimente cu un număr mai restrâns de invitaţi comparativ cu anii anteriori, dar cu concepte mai creative de eveniment, logistică şi meniuri mai deosebite, care au necesitat şi servicii speciale din partea companiilor de catering.

“Dacă în anii anteriori se vorbea foarte mult de cantitate, acum accentul este pe calitate şi pe servicii cât mai complete din partea companiei de catering, astfel că şi noi am investit în echipamente noi, multă logistică proprie, am avut o mare flexibilitate în negociere, am venit cu multe propuneri personalizate, pentru specificul fiecărei companii în parte ” explică Anca Mitu.

Conform unei statistici realizate de companie, aproximativ 30-40% din bugetul unui eveniment este alocat pentru catering şi serviciile asociate. Procentul scade în funcție de amploarea evenimentului, în cazul în care locaţia aleasă are o chirie substanţială de pildă, sau dacă scenografia şi momentele artistice sunt mai complexe.

După 16 ani de prezenţă pe piaţa locală, compania are în prezent o echipă permanentă de 60 de angajaţi in house, peste 100 de colaboratori şi o flotă de 12 maşini frigorifice. Privileg Catering este şi furnizor oficial al Casei Regale a României şi a fost desemnată patru ani consecutiv drept cea mai bună companie de catering din România.

“Urmează un an mai solicitant decât 2011, în care managementul şi eficientizarea costurilor sunt elemente cheie. Vorbim despre un business în care managementul pierderilor de mâncare de pildă este extrem de important, în contextul în care nu se operează cu margini semnificative, iar calculele trebuie să fie extrem de exacte” mărturiseşte Anca Mitu.

Compania plănuieşte să extindă anul acesta echipa de angajaţi, să continue investiţiile în logistică şi echipamente.

Pentru mai multe detalii vizitați www.privilegcatering.ro.

Bucuresti, 09.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.