Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRINT&SIGN 2019, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est, a înregistrat o creştere de 20% a numărului de vizitatori

domenii PRINT&SIGN 2019

Cea de-a 15-a ediţie a PRINT&SIGN, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est, s-a bucurat de un real succes: numărul vizitatorilor a fost de peste 6000, ceea ce înseamnă o creştere cu 20% faţă de ediţia precedentă!

Cei mai mulţi vizitatori au fost din categoriile top management (41%) şi middle management (37%), urmaţi de specialişti (22%).

În ceea ce priveşte domeniile din care au provenit vizitatorii, cei mai mulţi au fost din marketing, publicitate şi media (22%), producţie publicitară (21%), tipografii (12%), industria textilă (10%), arhitectură şi design (5%) – care au fost, de altfel, şi principalele domenii targetate de organizatorul expoziţiei.

Cei mai mulţi vizitatori* PRINT&SIGN au fost interesaţi de produse din categoria tiparului digital (35,12%), tipar pe textile (22,32%), producţie publicitară (21,98%), large format (16,18%), tipar industrial (15,58%).

domenii PRINT&SIGN 2019

PRINT&SIGN 2019, o ediţie de succes:
– zeci de echipamente inovatoare vândute pe toată perioada târgului
– lansări în premieră mondială, în România şi în străinătate, simultan
– 250 de echipamente în funcţiune pe toată perioada târgului
– 150 de expozanţi din 11 ţări au ales să-şi prezinte produsele la PRINT&SIGN, cel mai important târg de tipar digital din regiunea sud-est europeană
– 500 de branduri locale şi internaţionale
– demonstraţii live spectaculoase
– speakeri locali şi internaţionali – printre care Mark Jarvis, un adevărat guru în tipar digital, şi Dio Boacă, lider naţional în publicitatea digitală out-of-home – au prezentat tendinţele în printul digital pe textile şi soluţii prin care îţi poţi pune în valoare brandul tău, cu ajutorul afişajului digital.

PRINT&SIGN 2019 (9-12 octombrie) s-a desfăşurat împreună cu DIGITAL SIGNAGE Show, expoziţia de display-uri digitale şi tehnologii interactive şi CORPORATE GIFTS Show, singura expoziţie din România pentru industria de promoţionale.

Cei mai mulţi vizitatori* ai celei de-a doua ediţii DIGITAL SIGNAGE Show au fost interesaţi de următoarele categorii de produse: sisteme digitale de afişare, digital signage (65,71%), videowall (46,43%), ecrane LED (42,86%), display-uri large format (41,43%), touchscreen-uri (39,64%), sisteme interactive (35,36%).

Produsele cu cea mai mare căutare* din cadrul CORPORATE GIFTS Show au fost agendele, calendarele şi block-notes-urile (69,25%), cutii şi pungi (53,73%), obiecte promoţionale high-tech (51,86%), obiecte promoţionale de semnalistică şi comunicare vizuală (50,93%), textile promoţionale (50%).

Vezi galeriile foto şi video pe www.printsign.ro, www.digitalsignageshow.ro, www.giftsshow.ro.

* din cei peste 6000 de vizitatori, mai mult de jumătate au răspuns la întrebarea “Ce categorii de produse căutaţi la PRINT&SIGN/ DIGITAL SIGNAGE Show/ CORPORATE GIFTS Show?”

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.