Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primul studiu BitDefender organizat pe piata muncii din Romania

BitDefender®, producatorul autohton de solutii de securitate, a anuntat rezultatele unui studiu de piata privind piata muncii in Romania intreprins cu ajutorul unui portal specializat in cercetare de piata. Obiectivele studiului au fost obtinerea de informatii de la potentiali candidati privind asteptarile acestora, valorile si factorii care ii motiveaza si ce ii determina sa aplice pentru un post.

Conform studiului efectuat in acest moment 31% din respondenti isi cauta un loc de munca.  13.7% dintre acestia sunt interesati sa-si gaseasca un loc de munca in domeniul IT/software, urmat de domenii non-IT precum vanzari si contabilitate.    

Compania BitDefender se afla in topul angajatorilor printre persoanele care au un interes in zona IT& software: 2 din 5 persoane sunt foarte interesate de un job in cadrul companiei. In topul celor mai cautati angajatori IT in Romania se mai numara Microsoft, Ericsson, IBM, Adobe, Alcatel-Lucent.

Ca mijloc de informare privind joburile vacante, 1 din 2 respondentii au raspuns ca acceseaza site-ul companiilor, 17% afla de la prieteni si familie, 10% citesc de pe forumuri si bloguri , 13,2 %participa la targuri de joburi, 3,2% sau aplica pe site-uri de recrutare.

Benefiiciile financiare, oportunitatile de dezvoltare profesionale si orarul de munca flexibil sunt printre cei mai importanti factori in alegerea unui loc de munca. Acestia sunt urmati  de contributia la un proiect important si lucru intr-un mediu tanar si dinamic. Cel mai putin cotat ca avantaj a fost lucru intr-o companie multinationala.            

De asemenea angajatii romani isi doresc ca munca prestata sa fie una importanta si sa primeasca recunoastere si apreciere pentru rezultatele obtinute (pe o scara de la 1 la 7).

Din punct de vedere al perceptiei de brand de angajator de catre participantii la studiu, BitDefender este o companie moderna si un mediu profesionist unde pot castiga experienta si isi pot imbunatati cunostintele. Din punct de vedere al relationarii la nivel uman,  compania BitDefender este perceputa ca o companie care respecta si trateaza in mod egal angajatii, ofera oportunitati de dezvoltare profesionala, sustine studentii  prin programe adresate acestora, si un loc unde rezultatele sunt apreciate.

Studiul a fost desfasurat in Romania in perioada 29 iulie – 26 august, si a vizat 928 de respondenti, 52.7% femei si 47,5% barbati, cu varste cuprinse intre: 16-25 ani – 58.7%; 26-35 ani – 25.8%; 36-45 ani – 10%. Studiul a fost efectuat la nivel national, cu marea majoritate a respondentilor din Bucuresti – 25.8%, Constanta – 5.2 %, Galati – 4.5 % si Cluj – 4%.

Bucuresti, 15.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.