De peste 20 de ani, VICE oferă conținut unic despre cele mai importante știri din cultură, entertainment și societate.
2016 este anul în care Europa trece printr-o nouă criză a refugiaților, de aceea VICE și Ogilvy România au orchestrat un experiment radio menit să atragă atenția asupra situației dramatice cu care aceștia se confruntă.
Experimentul folosește vocea de la radio pentru a activa căutarea “images of a family on a boat in Greece” pe telefonul ascultătorului, iar rezultatele sunt complet altele decât ne-am fi așteptat – familii de refugiați în Grecia și nu o familie fericită în vacanță la mare.
Descoperă experimentul și vezi altfel lumea!
Articole recomandate:
Filmul manifest „Ce-ai făcut la școală?” produs de ASOCIAȚIA GO-AHEAD a ajuns în 35 de unități școla...
Dayana lansează ,,Ard”, o odă a iubirii arzătoare
SpOTTO: câinele-robot scanează şi monitorizează echipamentele de producţie de la uzina BMW Group din...
Olivia Addams și Vescan sunt ,,Sătui de probleme”
Noua mini-serie „Archie” de la Epic Drama relatează remarcabila viață a lui Cary Grant, un simbol al...
Redefinirea ritmurilor de vară: "clocks" - rayn, cloudseven și MELINA
deFilm redefinește producția de film: Recunoaștere internațională cu Green Filming Award și succes a...
TVR: programe dedicate alegerilor locale şi europarlamentare