Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Presage lanseaza CRAFT™, cel mai complex instrument de masurare a reputatiei unei companii in medi

Presage | Public Relations and Public Affairs lanseaza CRAFT™, cel mai complex instrument de masurare a reputatiei unei companii in media existent in prezent in Romania. CRAFT™ (Corporate Reputation Analysis & Forecast Tool) evalueaza imaginea si notorietatea unei companii in media cu scopul sintetizarii celor mai eficiente tactici in stabilirea unei strategii de comunicare.

CRAFT™ (Corporate Reputation Analysis and Forecast Tool) este primul instrument de evaluare si management integrat al imaginii si repuatiei in media a unei companii, organizatii sau brand si masoara impactul pe care il au campaniile de comunicare in media sau gradul de succes in indeplinirea obiectivelor de comunicare setate.

CRAFT™ porneste de la ideea unei evaluari obiective a reputatiei unei companii sau a unui brand in media, fiind menit sa ofere o premisa riguroasa si consistenta in elaborarea planului de comunicare. CRAFT™ include de asemenea o analiza de tip benchmarking, care ia in considerare calitatea si eficienta mesajelor concurentei.

“Oamenii de comunicare trebuie sa stie exact care este impactul campaniilor pe care le desfasoara si au nevoie de o raportare reala si obiectiva la propriile actiuni, pentru a estima cat mai eficient nevoile strategice ulterioare, pentru a optimiza rezultatele, pentru a eficientiza resursele. Orice organizatie trebuie sa aiba o strategie de comunicare bazata pe obiective SMART (S – specifice; M – masurabile; A – (de) atins/abordabile; R – relevante; T – incadrabile in timp) , iar noi le ajutam sa vada daca si le-au atins sau nu”,  spune Georgiana Gheorghe, Managing Partner al agentiei Presage | Public Relations & Public Affairs.

CRAFT™ masoara imaginea pe care o are o companie, organizatie sau brand in media, masoara valorea notorietatii si favorabilitatii media si evalueaza impactul mesajului transmis. De asemenea, CRAFT™ stabileste messaging-ul optim pentru campaniile de comunicare, realizeaza o pozitionare eficienta in media a companiei sau brand-ului fata de competitie si stabileste mesajele de risc in comunicare.

CRAFT™ foloseste urmatorii parametri de analiza: Corporate Reputation Analysis (asocierea a 5 subindicatori reputationali: Performanta finaciara, Management (CEO / top & middle management), Solutii, servicii si/sau produse, CSR (politici sau campanii), Atitudinea fata de angajati, Viziune si leadership), Corporate Image Analysis, Media Notoriety Analysis, Media Favorability Analysis, Messaging Assessment, Communications Risk Management.

Astfel, CRAFT™ include indicatori care ofera o valoare cuantificata a imaginii unei companii, organizatii sau brand in media, ilustrand atat cantitatea, dar mai ales calitatea expunerii mesajelor in media precum si conţinutul acestora.
CRAFT™ este destinat tuturor specialistilor in comunicare si relatii publice.

Presage | Public Relations & Public Affairs este o agentie de relatii publice si comunicare infiintata in anul 2008. Agentia ofera servicii de Comunicare strategica, Managementul reputatiei, Comunicare interna, CSR, Relatii Publice, Audit Media, Public Affairs, Managementul situatiilor de criza , Comunicare B2B, Media Training, Event Management, Marketing Cultural. Mai multe detalii pe noul site www.presage.ro.

Bucuresti, 27.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.