Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiera absoluta pentru Romania si CEE – McCann Erickson Romania

castiga la festivalul de la Cannes cele mai mari premii din istoria publicitatii

· 2 Grand Prix Lions la categoriile Promo&Activation şi Direct Lions
· 1 Titanium Lion la categoria Titanium and Integrated
· 3 Gold Lions la categoriile Integrated, Direct Lions, Promo&Activations
· 1 Silver Lions la categoria Media Lions
· 2 Bronze Lions la PR Lions

„Sper că publicitatea românească nu va mai fi la fel de acum înainte. Sper că va fi mai bună şi mai competitivă – sigur e că va fi vazută altfel în competiţiile internaţionale. Sper că rezultatul de la Cannes de anul acesta îi va inspira şi pe alţii şi va atrage o nouă generaţie de tineri talentaţi către publicitate. Avem nevoie de ei.

Premiile de la Cannes sunt rezultatul deciziei pe care am luat-o acum câţiva ani de ne poziţiona ca agenţie regională. Am hotărât atunci să ne raportam la standardele internaţionale şi asta ne-a ajutat să facem campanii ieşite din comun pentru clienţii noştri şi să câştigăm, iată, nu mai puţin de 5 premii la ultima ediţie EFFIE. Suntem agenţia cu cei mai creativi şi vizionari clienţi – pentru asta le mulţumim”, spune Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson.

McCann Erickson reuşeşte performanţa extraordinară de a câştiga cu campania Noul Rom, dezvoltată pentru clientul Kandia Dulce, 9 premii la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions.

Reuşita de a aduce pentru prima dată în Romania şi în regiune Grand Prix-ul de la festivalul de la Cannes a fost întregită de o nouă premieră, în seara de închidere a festivalului, în care McCann Erickson a obţinut Titanium Lion, care se acordă pentru cele mai avangardiste campanii la nivel mondial.

Rezultatul excepţional al McCann Erickson plasează România pe harta celor mai cunoscute, creative şi performante ţări din industria publicităţii internaţionale. McCann România a reuşit să ia în acest an mai multe premii decât toate ţările din regiunea CEE cumulat.

„Când spui ROM… spui ROMân, spui ROMânia… si exact asta ne-am dorit să realizăm cu geniala campanie ROM. ROM ne-a însoţit de-a lungul vieţii şi va însoţi şi generaţiile viitoare datorită puterii brandului, care reaminteşte tuturor ce înseamnă să fii ROMân şi să fii mândru de acest lucru, să ai curajul să spui ceea ce simţi şi, mai mult, să trăieşti senzaţiile tari aşa cum numai noi, ROMânii, ştim să o facem. O campanie foarte curajoasă, care a reuşit nu numai să strângă un număr impresionant de premii la toate festivalurile de profil, o premieră la Cannes pentru ROMânia şi pentru un brand ROMânesc, dar, mai mult, a reuşit să transmită peste hotare „Senzaţiile Tari ROMâneşti”!, a spus Mihuț Crăciun, General Manager Kandia Dulce.

Pe lângă cele 9 premii câştigate la Cannes, anul acesta, Campania pentru Noul Rom a câştigat premii la toate festivalurile unde a fost înscrisă până în acest moment.

Cannes Lions 2011:
● Grand Prix la categoria Promo&Activation – secţiunea Best New Product Launch/Re Launch or Multi-Product Promotion at Retail
● Grand Prix la categoria Direct Lions – secţiunea Traffic & Brand Building
● Gold la Promo&Activation – secţtiunea Food and Non-Alcoholic Drinks
● Gold la Direct Lions – secţiunea Fast Moving Consumer Goods
● Bronze la PR – secţiunea Best Launch or Re-launch
● Bronze la PR – secţiunea Consumer Goods, including FMCG and Household Products
● Silver Lion la Media Lions – secţiunea Best Use of Integrated Media
● Titanium Lion la categoria Titanium and Integraed
● Gold Lion la categoria Titanium and Integrated

Effie Award 2011
● Silver Effie Award, la categoria Food Products
● Silver Effie Award la categoria Media Efficiency

New York Festival 2011:
● Argint New York Festivals la secţiunea “Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services”
● Bronz New York Festivals la secţiunea “Integrated Media: Product & Service”
● Bronz New York Festivals la secţiunea „Public Relation/Brand Communications: Product and Services Consumer

Sabre Awards 2011:
● Gold Sabre Awards, în categoria Consumer Marketing – Existing Product

Despre campania Noul ROM:

Campania „Noul Rom” a avut ca obiectiv recrutarea tinerilor și transformarea batonului de ciocolată Rom, născut în anul 1964, într-un brand relevant pentru ei. Ideea de la care a pornit întreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul național în rândul tinerilor din România, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic românesc într-unul americanizat, cu steagul american în locul celui românesc pe ambalaj.

Campania Noul Rom a ajuns la 67% dintre români şi a generat acoperire media în valoare de 300.000 de euro. Feedback-ul din online a fost fenomenal: în primele şase zile ale campaniei, pe site-ul ROM au fost înregistraţi 75.000 de vizitatori unici, iar numărul fanilor brandului de pe Facebook a crescut cu 300%. Consumatorii au creat peste 10 cauze pe Facebook, prin care au cerut Rom-ul autentic napoi. Cea mai populară cauză a atins 20,000 de membri într-o săptămână – mai mult decât a strâns într-un an cauza de pe Facebook pentru crearea unei autostrăzi naţionale în România.

Echipa care a lucrat la campanie:
Din partea Kandia Dulce, la campanie au lucrat Gabriela Munteanu (Market Activation Manager), Ruxandra Stănuică Bărbulescu (Marketing Manager), Gianina Popescu (Brand Manager) și Elena Nestor (Brand Manager). Regizorul spoturilor a fost Radu Munteanu, iar casa de producție, Multimedia Est.

Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formată din Adrian Boţan (Creative Partner), Cătălin Dobre (Group Creative Director), Dinu Pănescu (Group Creative Director), Ionuţ Cojocaru (Art Director), Andra Badea (Art Director), Florin Florea (Copywriter); Ruxandra Săvulescu (Account Director), Lavinia Văduva (Senior Account Executive), Ileana Şerban Pîrîu (Human Insight Director); Alina Carasol (Media Manager Universal McCann), Victor Croitoru (Planning Director Universal McCann), Monica Stoica (Media Planner Universal McCann); Ruxandra Vasilescu (PR Manager McCann PR), Sorina Iordan (PR Executive McCann PR); Cristina Bîrleanu (Account Director MRM Worldwide), Ramona Mandu (Junior Strategic Planner MRM Worldwide), Laurenţiu Stere (Art Director MRM Worldwide), Paul Cioc (Copywriter MRM Worldwide), Viorel Sfetea (Web Developer MRM Worldwide), Daniel Manea (Senior Flash Developer MRM Worldwide), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Emil Gheorghe (Senior Developper MRM Worldwide) şi Tiberiu Munteanu (A/V Manager).

Bucuresti, 27.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.