Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Precum un copil intr-un magazin de dulciuri

Tempo Advertising semneaza noua campanie de comunicare de Craciun pentru METRO Cash&Carry Romania

Imagineaza-ti o lume plina de bucurie, emotie si pasiune, de un spirit pur, jucaus si o fericire rasunatoare. Este vorba despre lumea copiilor, o lume in care ne intoarcem de fiecare data cu mare placere, in fiecare an intr-o anumita zi, indiferent de seriozitatea si de maturitatea de care dam dovada in timp. Pentru ca atunci cand se apropie Craciunul, traim la capacitate maxima emotiile si surprizele, cu aceeasi ardoare ca in copilarie. Adauga acestor sentimente un magazin plin de bunatati ce ofera Craciunului un aer bogat si incantator si astfel iti poti imagina metafora unui copil intr-un magazine de dulciuri. Campania derulata, incepand cu data de 15 Noiembrie, poate fi vazuta deja in mediul online, precum si pe pagina de Facebook METRO Romania. Premiera este urmata de o campanie TV cu acoperire nationala, dublata de print, materiale si activari in-store, radio si online.

Spotul TV a fost filmat in magazinul METRO Baneasa, la inceputul lunii noiembrie, in colaborare cu studioul Digital Spirit (www.digitalspirit.ro), in regia lui Ben Strebel, cu Marius Panduru DOP. Muzica spotului este o interpretare a celebrei melodii “Carol of the bells”.

“Sunt foarte incantat de ce-a iesit. Este in mod clar rezultatul unei colaborari perfecte intre oameni pasionati. Felicit METRO Romania pentru viziunea lor, precum si pentru alegerea acestui concept si pentru faptul ca nu au dorit sa schimbe niciun detaliu. A fost fun pe tot parcursul acestei colaborari si sper ca energia sa se transmita dincolo de ecrane”, a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director Tempo Advertising.

Echipa Tempo Advertising care s-a ocupat de aceasta campanie este formata din Dragos Grigoriu (Strategic Consultant), Claudiu Dobrita (Creative Director), Viorel Holovaci (Senior Art Director), Ioana Druta (Client Service Director) si Bogdan Ivascu (Senior Account Manager).

Din partea clientului METRO Romania, echipa care a fost implicata direct in aceasta campanie este formata din Stratos Tsikmis (Head of Branding), Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager), Mihaela Maftei (Media Specialist), Zsolt Kovacs (Director magazin METRO Baneasa).

Bucuresti, 18.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.