free download 78 travel guides written by experts

PR idea – ziua 1- 2 spre 3

Comunicare, schimb de experienta…toate intr-un spatiu mai putin conventional. Asa pot fi caracterizate in cateva cuvinte workshopurile Pridea de anul acesta.

Prima zi a Summit-ului a inceput cu discutia despre Creativitatea in PR iar cea care ne-a ajutat sa vedem anumite aspecte ale relatiilor publice a fost Crenguta Rosu de la DC Communication. Spre pranz am vorbit un pic despre The New Wave in PR impreuna cu Pierre Oliver Guerin, Senior Software  apoi am incheiat cu, ce altceva, decat cum arata cumunicarea cu mai putin de o luna inaintea integrarii in Uniunea Europeana, iar reprezentantii Camerei de Comert a Municipiului Bucuresti si cei ai Ministerului Integrarii sunt cel mai bine informati in acest moment.

Iar dl Prof Dumitru Bortun, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice a condus discutiile spre Statutul PR-ului romanesc si redefinirea standardului ocupational pentru introducerea lui in Clasificarea Ocupatiilor din Romania – COR..

Maine, marti incepe cu informatii proaspete si extrem de interesante pentru orice profesionist de PR care vrea sa fie la curent cu tot ce e nou: Alin Zainescu, www.comunicatedepresa.ro si Madalin Matica, www.dotcommerce.ro , doi profesionisti ai internetului vor veni sa faca sa intelegem cum si ce inseamna New Media si cum poate fi folosita in relatiile publice. La fel vom afla  si Noile tehnici de PR pe care le foloseste Cristina Popescu si vom afla cum a reusit sa schimbe “prafuitul” Romtelecom in atat de fresh-ul Romtelecom

Tot pe parcursul zilei de marti vom trece subiecte incepute sau total noi cum sunt Comunicarea de Criza cu dl Valeriu Tones de la Autoitalia, pe care l-am cunoscut deja la PR Café si mai ales, vom dezbate subiectul preferat la primul PR Café, Comunicarea pe subiect controversat. Si cine ar putea sa ne spuna despre cum abordezi un subiect controversat despre care toata lumea are o parere? Ioana Manoiu de la GMP care a transmis mesaje pe care nimeni nu voia sa le auda, asa incat vom afla cum a fost gandita campania de comunicare Gabriel Rosia Montana. La intalnire va fi si Dna Johanna Fritz, din partea Gabriel Resources, pe care oputem intreba tot ce vrem sa stim despre partea nevazuta a acestei campanii

Si sa nu uitam…in toate cele 3 zile de Summit vom avea si subiecte HARD.

In cea de a doua zi, Andrei Savu, presedinte Clubul Companiilor de Relatii Publice va discuta impreuna cu Dna Gabriela Stoica, Consiliul National al Audiovizualului, despre ce facem noi ca PR-I pentru promovarea hotararilor CNA

Si bineinteles, totul va fi energizat cu cafeaua nelipsita profesionistilor de comunicare si care, suntem siguri, va lega noi prietenii.

Bucuresti, 5.12.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *