Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Caderea advertisingului si ascensiunea PRului

Al Ries, Laura Ries

Editura Brandbuilders

Review de Cristiana Ionescu
Reprezentant relatii publice si strangere de fonduri
SOS Satele Copiilor Romania

Statea langa mine,  pe birou, in toamna trecuta. Coperta lucioasa, titlu interesant, dar ce cuprindea notiuni pe care nu le deosebeam.

Pornisem calatoria spre domeniul relatiilor publice, din punctul de start al altui domeniu, catre destinatia notorietatii unei cauze in care credeam si cred si azi cu tarie: copiii in dificultate.

Stiam ce stiu, dar habar nu aveam ce nu stiu si ce trebuie sa invat.

Am deschid copertele, dornica sa studiez…ma gandeam ca aceasta carte e sigur scrisa in limbaj profesionist, ca va trebui sa imi cumpar un dictionar de termeni de PR, daca o exista asa ceva, ca ….dar , stupoare! Incep sa citesc…totul ma uimea: limbajul accesibil, notiunile si conceptele explicate, studiile de caz, exemplele de buna practica..sau nu.

Nu am lasat-o din mana pana nu am terminat.

Si la afarsit am stiut: ce stiam, stiam si era un plus pentru ceea ce trebuia sa fac; ce trebuia sa invat, aflasem din ea…si mai ales unde sa caut cunoastere.

M-a incurajat sa aflu ca poti “vinde” orice prin PR; exemplul meu favorit? Microsoft. Citeam si ma minunam singura. Era colosal…nici macar nu trebuia sa ai cine stie ce masterate..trebuia sa crezi in ceea ce faci, sa ai bun simt, sa scrii asa cum simti si traiesti despre “produsul “ tau.

Eu am scris..si nu doar ca am “vandut” povestile minunate ale unor copii pentru care exista sansa unei familii, alta decat cea bilogica, familia SOS, dar am reusit mai mult decat atat: am strans pentru acesti copii fonduri c ear face invidioasa orice companie, chiar de este ea nationala sau nu.

Promit ca voi continua munca asta, pentru ca am aflat ca Bill Gates a facut-o 10 ani. Deci, ne vedem peste 9 ani, dragii mei, cand va voi anunta “profitul meu”: cati tineri am crescut si sunt la casele lor, au o educatie sau o profesie!

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.