Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips dezvaluie noua strategie

de comunicare a brandului, centrata in jurul inovatiei si a oamenilor

Compania Philips a prezentat noua direcție de comunicare Inovația începe cu tine și noul design al logo-ului Philips

Pe 13 noiembrie, Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) a anunțat noua poziționare a brandului, care se bazează pe istoricul companiei în dezvoltarea de soluții inovatoare care să aducă beneficii oamenilor. Inovația începe cu tine este unul dintre principiile importante ale repoziționării brandului și pornește de la ideea conform căreia inovația este importantă atunci când întâlnește dorințele și nevoile oamenilor. În același timp, Philips a prezentat și noul design al logo-ului companiei, proiectându-l pe fațada sediului central din Amsterdam.

"Dezvoltarea continuă și inovarea sunt în ADN-ul companiei de acum 120 de ani, când am produs primul bec", a precizat CEO-ul Philips, Frans van Houten. "Considerăm că noua repoziționare a brandului reflectă mai bine misiunea Philips de a îmbunătăți viețile oamenilor prin schimbările și perfecționarea constantă pe care o aducem produselor noastre. Fiind o companie a cărei activitate se bazează pe tehnologie, crezul nostru se transpune în noutățile livrate consumatorilor, pentru a le simplifica viața și a pentru a trăi o experiență deosebită. Cu ajutorul descoperirilor din tehnologie avem ocazia să facilităm accesul la servicii de sănătate mai sigure. În plus, sistemele noastre de iluminat pe bază de LED nu doar că sunt eficiente energetic, dar îmbunătățesc și starea de spirit și confortul personal. Astfel, Philips își susține cauza de a oferi servicii și sisteme care să aducă beneficii stilului de viață și care să întâlnească așteptările consumatorilor pentru sănătate și confort", a argumentat Frans van Houten.

Repoziționarea companiei Philips este susținută și de lansarea unei platforme digitale, care prezintă impactul pe care inovațiile Philips le-au avut asupra comunităților. Aici poate fi vizionată și modalitatea prin care noua tehnologie cu Ultrasunete Focalizate de Mare Intensitate (HIFU), prin dispozitivul de Imagistică cu Rezonanță Magnetică, a devenit cel mai eficient tratament împotriva tumorilor, care nu afectează țesuturile adiacente. O altă inovație Philips este și sistemul wireless de iluminat Hue, care a fost instalat de o familie din Londra pentru a induce copilului un program de somn regulat. De asemenea, pe această platformă poate fi găsită și recomandarea unui dentist, care explică modul în care tehnologia de igienă orală Philips Sonicare este mai eficientă decât celelalte de pe piață.

Din noua strategie de comunicare a Philips, face parte și noul design al logo-ului, ce are o grafică vizuală folosită pentru prima dată în 1934. Semnificația logo-ului era strâns legată de comunicații și de cum evoluția sistemului de comunicații a adus oamenii mai aproape, schimbându-le viețile într-o manieră pozitivă. Acum, identitatea vizuală a Philips rămâne un simbol al inovației și al încrederii. Readaptarea logo-ului va juca un rol important în creșterea brandului și în apropierea acestuia de clienți, mizând pe emoțiile pe care acest semn le trezește. Logo-ul Philips păstrează elementele familiare ale brandului, având un design modern, adaptat secolului 21, în concordanță cu evoluția digitală și a tehnologiei mobile.

Repoziționarea companiei Philips este o urmare a programului Accelerate!, care stimulează transformările din interiorul companiei, structurând Philips ca un brand agil, întreprinzător, axat pe dezvoltarea tehnologiei și pe sectoarele de sănătate, iluminat și pe confortul consumatorului. Pentru ca schimbarea să fie la toate nivelurile, Philips și-a ajustat și portofoliul de produse astfel încât acesta să reflecte și mai bine valorile brandului. Redenumirea companiei a avut loc în urmă cu câteva luni devenind Royal Philips. În plus, conform surselor externe ale brandului, Philips este una dintre companiile care se bucură de o mare încredere la nivel mondial, valoare brandului atingând 9,8 miliarde de dolari.

Pentru a descoperi mai multe din poveștile brandului, vizitați noua platformă Philips www.philips.com/innovationandyou.

Amsterdam, Olanda / Bucuresti, 15.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.