free download 78 travel guides written by experts

Peste 5 milioane de oameni au aflat in septembrie ca limfomul inseamna cancer limfatic

Campania “Info Limfom 2012” la final

Campania “Info Limfom” desfasurata de Asociatia Bolnavilor cu Limfom, cu sprijinul Gral Medical, Roche Romania si Radio Europa FM s-a incheiat cu succes la sfarsitul lunii septembrie. Campania “Info Limfom” a avut drept scop informarea si educarea publicului cu privire la cancerul limfatic, simptomele si incidenta acestuia. Campania s-a desfasurat pe tot parcursul lunii septembrie, sub sloganul “Pune LIMFOMUL pe net!”.

Campania “Info Limfom” a cuprins doua etape. In prima parte, mesajul campaniei a fost “Pune LIMFOMUL pe net!”. 160.192 de persoane au vazut anuntul campaniei pe Google, iar 2.954 au dat click si au accesat site-ul www.viataculimfom.ro

Pe Facebook, 360.559 de utilizatori din Romania au fost expusi mesajelor campaniei si 815 dintre acestia, au dat “like” pe pagina Asociatiei Bolnavilor cu Limfom.

In data de 14 septembrie, Clubul Sportiv Dinamo s-a alaturat si a sustinut campania prin expunerea unui banner la inceputul meciului Dinamo- CFR Cluj, unde au fost prezenti peste 12.000 de spectatori.

In cea de-a doua etapa, cea de preventie, cei interesati au avut posibilitatea de a beneficia gratuit de analize de laborator si consult de specialitate in clinicile Gral Medical din Bucuresti. 500 de persoane s-au programat pana acum pentru analize si consult medical.

Asociatia Bolnavilor cu Limfom a dorit ca statisticile nefavorabile de acum, care vorbesc de necunoasterea acestui tip de cancer in randul populatie, sa devina mult mai optimiste dupa terminarea campaniei. Acesta este si motivul pentru care pe toata durata lunii septembrie mesajele campaniei au fost afisate in peste 12 statii de metrou, astfel ca aproximativ 5 milioane de calatori au aflat ca limfomul inseamna cancer limfatic.

Dr. Radu Niculescu- Asociatia Bolnavilor cu Limfom “Ne bucuram sa vedem, la final, ca aceasta campanie “Info Limfom” a fost un real succes. Pe parcursul campaniei am incercat sa oferim publicului cat mai multe informatii despre limfom. Chiar daca aceasta campanie s-a incheiat, noi vom fi si de acum inainte alaturi de persoanele care au nevoie atat de informatii, cat si de sfaturi, prin diversele actiuni pe care le desfasuram an de an”.

Robert Chitan – Director de promovare-dezvoltare Gral Medical:”Desi au existat doar 2 saptamani pentru programari, am primit cereri de la peste 500 de persoane. Interesul crescut pentru aeasta campanie ne-a facut sa programam pacientii si-n luna octombrie, dupa ce s-au epuizat locurile disponibile din septembrie.”

Bucuresti, 02.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *