Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Peste 2 000 000 de telespectatori au urmarit aseara prestatia Brianei la Next Star

Românii au savurat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul publicului urban. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.5% şi un rating mediu de 7.9% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 6.8% rating. Peste 2 060 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 22:14, evoluţia micilor concurenţi, aproape dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR, 20:29-22:59

Antena 1

7.9

17.5

832

Pro TV

6.8

15

715

Kanal D

3.2

7

335

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:14

10.8

22.4

2060

6.1

12.6

1161

Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2 % şi o cotã de piaţã de 16% la nivelul taregtului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

3.2

16

332

Pro TV

3

15.3

318

Kanal D

1.4

7.2

150

Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 15% şi un rating mediu de 3.5%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 12.4% share şi 2.8% rating.

18-49 U

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS, 22:59-01:02

Antena 1

3.5

15

193

Pro TV

2.8

12.4

159

Kanal D

1.8

8

103


Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 6 Iunie 2013

Bucuresti, 07.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *