Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 1 milion de români s-au înscris, într-un an, în programul de fidelitate MyCLUB Auchan

MyCLUB Auchan

La un an de când a fost lansat programul de fidelitate, Auchan anunță că 1 milion de români au devenit membri în MyCLUB Auchan, un program care le oferă clienților reduceri pe loc în magazinele fizice și online, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card, dar și oferte personalizate.

Potrivit companiei, clienții MyCLUB s-au bucurat în acest timp de reduceri pe loc, campanii cu beneficii de 1+1 gratis, precum și de coșuri de cumpărături achitate integral prin bonusul de fidelitate economisit pe card.

Același card de fidelitate este valabil atât în magazinele fizice, cât și pe auchan.ro și în aplicația Auchan, iar clienții au folosit cardul MyCLUB la fiecare sesiune de cumpărături, categoriile cel mai frecvent achiziționate fiind carne, detergenți, brânzeturi, pește și pet shop.

MyCLUB Auchan

„Atenția și energia noastră sunt dedicate creării unei experiențe deosebite pentru clienți și oferirii unor avantaje atractive și semnificative, direct sau împreună cu partenerii noștri furnizori. De-a lungul anului care a trecut am avut avantaje speciale la peste 20.000 de produse și suntem foarte bucuroși că au fost apreciate și utilizate de clienți. În același timp, în cadrul programului de fidelitate MyCLUB Auchan, derulăm acțiuni pentru producătorii români: artizani prezenți în cadrul Târgului de bere, reprezentanți ai mărcilor emblematice românești din Clubul dedicat acestora, pentru producătorii filierelor agricole Auchan și nu numai. De asemenea, desfășurăm atât acțiuni pentru partenerii Turului României la ciclism, cât și proiecte dedicate gastronomiei românești și campanii de responsabilitate socială. Toate aceste direcții vor fi dezvoltate și mai mult în acest an, chiar împreună cu clienții noștri. Le mulțumim tuturor celor care fac parte din programul de fidelitate MyCLUB”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

În continuare, compania își propune să dezvolte și mai mult programul de fidelitate, adăugând promoții personalizate adaptate propriilor preferințe de consum, servicii și mecanici inovatoare menite să-i ajute pe membrii MyCLUB Auchan să economisească timp și bani.

Oferte speciale la aniversarea unui an de MyCLUB Auchan

Cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea programului de fidelitate, Auchan a pregătit o mulțime de noi oferte în magazine, pe auchan.ro și în aplicația Auchan. Astfel, în perioada 9 – 22 martie, clienții se pot bucura de sute de oferte pentru produsele lor preferate și de beneficii versatile acordate sub formă de bonus pe card, reducere pe loc sau vouchere personalizate de cumpărături.

De asemenea, până pe 31 martie, actualii și viitorii membri MyCLUB Auchan pot participa și la Tombola Primăverii, prin care se pot câștiga premii în valoare totală de 55.000 euro sub formă de bonus pe cardul MyCLUB.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.