Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PayPal face redesign pentru PayPal.com si isi simplifica structura de organizare

PayPal

PayPal a derulat un proces de redesign pentru PayPal.com şi a introdus deja noua interfaţă în Statele Unite, urmând ca, treptat, aceasta să fie extinsă la scară internaţională. Pe lângă acest redesign, PayPal lucrează şi la simplificarea modului de organizare al companiei.

PayPal.com – redesign menit să îmbunătăţească experienţa consumatorilor

PayPal.com a derulat un redesign pentru platforma sa online, noua versiune fiind deja folosită de utilizatorii din Statele Unite. În curând, platforma va fi disponibilă, în noua sa formulă, pentru toţi cei 110 milioane de utilizatori PayPal din întreaga lume.

Facelift-ul PayPal.com reprezintă concretizarea eforturilor comune derulate, timp de mai multe luni, de echipele de marketing, design şi web-development din cadrul companiei.

PayPal.com a decis să recurgă la redesignul website-ului pentru a le oferi utilizatorilor săi o experienţă îmbunătăţită atunci când acceseaza platforma. Astfel, site-ul a fost simplificat prin eliminarea secţiunilor de care utilizatorii nu mai aveau nevoie şi modificarea conţinutului astfel încât acesta să pună accent pe cele mai căutate informaţii.

Dintre noile facilităţi oferite de PayPal.com fac parte: un proces de autentificare uşor şi intuitiv, meniuri simplificate şi access facil către cele mai populare oferte, precum şi o secţiune cu informaţii despre cele mai recente şi mai atractive inovaţii lansate de companie.

PayPal îşi simplifică modul de organizare

Facelift-ul PayPal.com este parte a unui proces de simplificare a organizării la nivelul întregii companii.

Conform lui David Marcus, CEO al companiei, PayPal a decis simplificarea organizării pentru a putea forma cele mai performante echipe, care să obţină, în activitatea lor, rezultate remarcabile.

În cadrul eforturilor de reorganizare, PayPal a unificat diviziile de produs într-o structură unică administrată de Hill Ferguson – anterior responsabil pentru operaţiunile mobile ale companiei. De asemenea, Gary Marino, fondator şi CEO al BillMeLater (serviciu achiziţionat de PayPal în 2008), a primit misiunea să administreze o structură care include operaţiunile regionale ale companiei din cele 2 Americi şi divizia de servicii financiare internaţionale.

PayPal a lansat un program special dedicat specialiştilor în securitate IT

PayPal a colaborat întotdeauna cu specialişti în securitate IT în vederea semnalării şi soluţionării posibilelor ameninţări înainte ca acestea să devină o problemă şi a decis să transforme procesul iniţial într-un program prin care aceştia să fie recompensaţi pentru contribuţiile lor.

Programul (explicat în detaliu aici) este simplu: specialiştii semnalează posibilele ameninţări, echipa PayPal analizează categoria în care se încadrează problema raportată şi determină riscul pe care îl reprezintă, dezvoltă o soluţie şi o implementează. Dupa implementarea soluţiei, PayPal îl recompensează pe cel care a semnalat problema.

Bucuresti, 09.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.