Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Patru Maini isi propune sa renoveze peste 35 de scoli si gradinite in 2015

Patru Maini

Patru Maini Patru Mâini, producător român de materiale de construcții pentru finisaje și integrator de servicii și soluții pentru personalizarea caselor, a demarat în luna aprilie programul anual de renovări, prin care își propune să renoveze 38 de școli, grădinițe și spitale de copii din toată țara. Programul este bazat pe fondurile strânse din vânzarea a trei produse ale companiei, intrate la promoție. Astfel, 1 leu din fiecare sac de Primus MacroGranular Alb, Primus Glet de Interior și Primus ExtraFlex vândut în perioada mai – septembrie 2015 merge într-un Fond pentru Comunitate și mai departe, în renovări. Totul se întâmplă local, banii strânși în fiecare județ fiind folosiți la renovarea unei clădiri din raza acestuia.

Spre deosebire de anii trecuți, programul din 2015 include o puternică componentă digitală, modelată în jurul comunității strânse pe pagina de Facebook a Patru Mâini. Astfel, la începutul anului, compania a lansat o aplicație cu ajutorul căreia oricine putea propune sau vota o clădire în program. În aplicație au fost înscrise peste 70 de clădiri, care au obținut mii de voturi. Dintre acestea, 26 au intrat în programul de renovări din 2015. Restul, până la 38, sunt grădinițe și școli incluse în programele din anii trecuți, a căror renovări au fost extinse și în 2015. Lista completă a clădirilor care vor fi renovate se găsește pe site-ul Patru Mâini

Campania de strângere de fonduri pentru renovări, „1 leu pentru Comunitate”, se desfășoară în perioada mai, în toată țara. Produsele Patru Mâini se găsesc în Dedeman, Hornbach și Praktiker. Lucrările vor începe în toamnă și vor dura până în primăvara lui 2015.

„Anul acesta am vrut să implicăm beneficiarii, adică copiii, profesorii și părinții, încă de la început în programul de renovări, iar aplicația de ajutor, cum îi spunem noi, a funcționat perfect în acest sens. Am primit foarte multe reacții pozitive și foarte multe înscrieri. Ce ne-a surprins însă au fost mini-campaniile pe care mulți dintre cei care au înscris clădiri le-au demarat ca să strângă voturi. O doamnă ne-a spus că le-a scris tuturor rudelor și foștilor colegi plecați în străinătate să voteze grădinița din satul natal. Acesta este exact spiritul pe care vrem să îl promovăm prin toate acțiunile noastre: o comunitatea poate crește și singură, fără ajutor din exterior. Tot pe asta se bazează și campania de strângere de fonduri pentru renovări: o parte din banii pe care, de exemplu, un brăilean îi dă pe materialele noastre când își renovează casa, se întorc tot în Brăila, la școala în care va învăța copilul lui. E un cerc complet”, a declarat Claudia Russu (Marketing Manager, Patru Mâini).

Patru Maini

Pe 15 iunie, Claudia Russu a înmânat premiul pentru „Impact” în cadrul Galei Societății Civile, eveniment pe care Patru Mâini îl susține de doi ani. La această secțiune au fost două proiecte câștigătoare: grupul de inițiativă civică “Iașiul iubește Teii” și Organizația “Salvați Copiii România” pentru proiectul “Grija pentru Copii”, realizat alături de Dorna.

În cadrul Galei, invitații au putut viziona, în holul Ateneului Român, o expoziție cu fotografii realizate de Barna Nemethi prin Moldova de Nord, parte din „România de ajutor”, un proiect de lungă durată care își propune să documenteze comunitățile în care Patru Mâini s-a implicat până acum și va implica o serie mai largă de artiști. Mai mult despre proiect pe blog.patrumaini.ro.

Campania „1 leu pentru Comunitate”, cât și aplicația de ajutor și proiectul „România de ajutor” au fost create de Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie de strategie şi manifestare creativă de brand și au componente online și in-store. Echipa care a participat la dezvoltarea acestora e formată din Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Adriana Lungu (Executive Director), Mihaela Neaţu (Senior Creative), Ionuț Maxim (Digital Copywriter), Laurențiu Năstase (Front-end developer), Gabriel Kirmaier (Web Designer), Raluca Țurcanașu (Brand Growing Executive) și Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP).

Bucuresti, 23.06.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.