Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pasiunea pentru Bucurestiul de altadata a adus trei premii

pentru Timisoreana si Metropotam Interbelic la Internetics 2009

Timişoreana a adus bucureştenilor poveştile Micului Paris şi a devenit cea mai premiată marcă din FMCG la Gala Internetics 2009. Campania Metropotam Interbelic a adus mărcii Timişoreana trei premii: la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, la categoria „Campanii interactive”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, şi marele premiu (Aur) la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”.

Vineri seara, la Gala Internetics, SABMiller România – respectiv Timişoreana – a devenit cel mai premiat client din industria FMCG: trei premii adjudecate de campania „Metropotam Interbelic”, realizată de agenţia FourHooks. Printre ele, Aurul la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”.

„La fel ca şi cu un om, nu poţi avea o relaţie cu locul în care trăieşti fără să îi ştii poveştile şi trecutul. De aceea, ideea de a aduce poveştile Micului Paris la doar un click distanţă, s-a dovedit foarte puternică, generând interes public”, declară Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timişoreana. „Timişoreana felicită echipa Metropotam pentru gândirea inovatoare care a dat viaţa proiectului Metropotam Interbelic. În aceeaşi măsură, când vorbim despre campanii online Timişoreana, mulţumim si echipei Webstyler, agenţia de on-line a mărcii, care ne-a ajutat să facem paşi rapizi înainte într-un domeniu până nu demult nou pentru Timişoreana. Nu trebuie uitată în această poveste nici agenţia Mercury 360, deoarece întreg proiectul a plecat de la un program integrat de trade, dedicat oraşului Bucureşti.”

“Aceste premii nu fac decât să confirme meritele echipei Timişoreana de a inova în online şi investiţia curajoasă facută prin asocierea cu brandul Metropotam. Pe această cale dorim să le mulţumim mult pentru suportul şi sprijinul în realizarea acestei componente online, sperăm noi importantă alături de celelalte iniţiative online şi offline puse în practică de agenţiile Timişoreana în cadrul campaniei ample Redescoperă Bucureştiul, cum a fost odată“, a spus Mihaela Bârsan, CEO FourHooks, Metropotam.

Activ în perioada 8 iulie – 10 august, Metropotam Interbelic (//interbelic.metropotam.ro) a susţinut campania de comunicare Timişoreana „Redescoperă Bucureştiul, cum a fost odată”. Portalul a adunat poveşti din Bucureştiul interbelic, i-a provocat pe cititori să ghicească locaţiile următoare ale ceasurilor stradale de epocă Timişoreana şi a evocat evenimente mondene din Micul Paris al anului 1932. Pe lângă premiile în bere Timişoreana pe care le-au câştigat pentru că au ghicit locurile de poveste marcate cu ceasuri, vizitatorii Metropotamului au mai participat la concursuri cu parfum de epocă: ceasuri retro, şedinţe foto cu Eugen Ciocan sau audiobook-uri după Urmuz, George Topîrceanu sau Mircea Cărtărescu. Conţinutul a fost structurat în trei secţiuni: „Redescoperă Bucureştiul de altădată”, „Concursuri” şi „Timişoreana – Povestea merge mai departe”. Metropotam a extins campania în reţelele sociale Twitter şi facebook, care au generat o parte semnificativă din traficul total pe microsite: 9% în cazul facebook (1.133 de accesări şi 1.699 de fani în perioada campaniei) şi 8.5% de pe Twitter (adică 1.049 de accesări).

306 surse au făcut referiri la Metropotam Interbelic, iar conform statisticilor generate de Google Analytics, în perioada campaniei s-au înregistrat 12.348 de vizite şi 81.390 de vizualizări, cu un timp mediu de 06:39 minute petrecute pe site. 60% dintre vizitatori au fost bărbaţi, iar categoria de vârstă cea mai activă s-a situat între 18 şi 25 de ani (45.6%).

Organizată de Millenium Communications în parteneriat cu Asociaţia IAB România, competiţia Internetics cuprinde trei categorii: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Campanii interactive şi Best Use Of.

Bucuresti, 18.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.