Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Participare Credit Europe Bank la “Zilele femeilor intreprinzator”, Targoviste

Programul “Zilele femeilor întreprinzător” a continuat Joi, 09 octombrie 2008, de aceasta data la Târgovişte. Evenimentul reprezintă o continuare a celei de-a doua etape a Programului pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manageri din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii. Credit Europe Bank a prezentat în cadrul acestui eveniment campania “Femeile vor să audă cifre frumoase” – program dedicat în exclusivitate femeilor de afaceri.
La prezentare au participat aproximativ 70 de persoane: reprezentanţi ai Prefecturii şi Consiliului Judeţean Dâmboviţa, primarul Municipiului Târgovişte, preşedintele Camerei de Comerţ Dâmboviţa, precum şi mai multi reprezentanţi ai unor organizaţii teritoriale pentru sprijinirea IMM-urilor.

Prezenţa Credit Europe Bank la evenimentul de la Târgovişte a avut un impact puternic şi s-a finalizat cu aprecieri pozitive din partea organizaţiilor teritoriale pentru sprijinirea IMM-urilor. “Vă  mulţumim pentru faptul că aţi răspuns invitaţiei noastre şi aţi participat în calitate de speaker la caravana Zilele femeilor întreprinzător. (…) Apreciem campania dumneavoastră şi suntem convinşi că relaţiile noastre de lucru vor continua să fie încununate de succes şi pe viitor. Vă mulţumim!” a declarat Carmen Salageac, consilier al Oficiului Teritorial pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperatie (OTIMMC) Târgovişte – Centrul Teritorial pentru Informare, Consultanţă şi Instruire (CTICI) Teleorman.

Mai multe informaţii despre campania „Femeile vor să audă cifre frumoase” se pot obţine în urma accesării primului portal dedicat de către o bancă femeilor de afaceri: www.femeiadeafaceri.ro., de la sucursalele băncii, precum şi  de pe portalul www.crediteuropeimm.ro.

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 400,000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 115 sucursale, agenţii şi puncte de lucru – reţea mereu în dezvoltare, precum şi prin alte canale alternative: bancomate, POS şi servicii de internet banking.

Bucuresti, 16.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *