Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parteneriat intre Wave Division si echipa de handbal Dinamo Bucuresti

Wave Division intra in arena marketing-ului prin sport si incheie un parteneriat cu Interhandball Bucuresti, companie ce promoveaza echipa de handbal Dinamo Bucuresti, pentru a reprezenta interesele clubului pe segmentul de sponsorizari si activitati de marketing sportiv.

In ultimele 6 luni Wave Division a studiat piata pentru lansarea acestor servicii prin intalniri cu potentiali clienti, know how si research intensiv, iar feedback-ul general a fost unul pozitiv si predispus la engagement in proiecte de anvergura. In urma acestei parteneriat, Wave Division lanseaza o noua divizie in cadrului grupului, denumita “Sports Marketing”.

Wave Division va dezvolta si coordona proiecte de marketing sportiv, prin care companiile pot accesa aceasta modalitate de promovare, alaturi de unul dintre cele mai iubite cluburi din Romania. Incepand cu anul 2013, echipa de handbal Dinamo Bucuresti evolueaza in Sala Polivalenta din Parcul Sportiv Dinamo, inaugurata in luna mai, anul trecut. Sala are o capacitate de 2548 de locuri si poate gazdui intreceri sportive la standarde internationale, fiind totodata si prima sala din Romania dotata cu aer conditionat.

Al Kamara, Fondator al grupului Wave Division si Business Development Director, declara: “Marketing-ul prin sport este o modalitate eficienta de a crea notorietate si valoare de brand. Dupa o lunga si intensa perioada de research, am ales sa incheiem acest parteneriat prin asocierea cu valorile unei echipe cu traditie si milioane de suporteri. Consideram ca Sports Marketing-ul este catalizatorul perfect pentru un transfer rapid de simpatie, respect si notorietate de la echipa catre brand, printr-o asociere puternica si relevanta, de lunga durata. Loialitatea in randul consumatorilor este generata de spectacol, o valoare pe care orice brand isi doreste sa o impartaseasca.”

Bucuresti, 17.03.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.