Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Outbox transpune in 3D mesajul campaniei Imparte Dragostea, de la Dr. Oetker

Mercury360 a dezvoltat pentru Original Pudding de la Dr. Oetker campania naƫională „Ȋmparte dragostea”, adresată cumpărătorilor ṣi consumatorilor produsului – mamele ṣi copiii.

Mai mult decât un desert, Original Pudding este dovada de iubire pe care mamele o oferă celor mici. Copiii simt pe deplin dragostea maternă ṣi o împărtăṣesc mai departe zi de zi, chiar ṣi când vine vorba de ursuleƫul de pluṣ, cel mai bun prieten de joacă.

Ȋntre 3 septembrie ṣi 18 noiembrie 2012, produsele Original Pudding poartă o etichetă cu un cod unic care, înscris în campanie prin SMS sau pe site-ul campaniei www.impartedragostea.ro , oferă celor mici ṣansa de a câṣtiga un premiu instant – unul dintre cei 1000 de ursuleƫi de pluṣ – sau premiul cel mare – o excursie pentru toată familia in Hawaii, SUA, la Teddy Bear World.

Ȋn plus, pentru fiecare cod înscris pe website, copiii pot asculta una dintre cele ṣapte poveṣti tradiƫionale narate ṣi înregistrate special pentru această campanie.

Outbox este agenƫia de digital care a dezvoltat website-ul campaniei – www.impartedragostea.ro, care are rol de canal de răspuns ṣi care funcƫionează mai ales ca mediu de transmitere a mesajului campaniei. Elementul inovator care întregeṣte acest rol este transpunerea poveṣtilor ce pot fi accesate online într-o animaƫie 3D, în care ursuleƫul de pluṣ narează cu mult talent actoricesc fiecare poveste. Astfel, copiii pot intra în camera virtuală a ursuleƫului ṣi pot asculta poveṣtile intr-un mediu care transmite relevant ṣi memorabil mesajul campaniei ṣi esenƫa brandului.

Sursa: //www.impartedragostea.ro/main.php?module=povesti

Echipele Mercury360 ṣi Outbox implicate în creaƫia ṣi implementarea campaniei: Oana Şerban – Account Director, Alina Bolfos – Account Manager, Denisa Catană – Account Executive, George Lupeanu – Copywriter, Daniel Strugariu – Art Director, Ionuƫ Rusu – Head of Art, Liviu Tănase – DTP Manager, Cristina Dornescu – Production Coordinator, Laura Nica – Digital Project Manager, Viorela Delcea – Project Executive, Andrei Busuioc – Head of Design, Liviu Marinescu – Head of Programming, Alexandru Vânt – Programmer, Ioana Sima- 3D Designer, Cristian Sferle – Sr. Programmer.

Din partea Dr. Oetker au participat: Ioana Iacobescu – Product Manager ṣi Ștefania Sofronie- Marketing Manager.

Bucuresti, 18.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.