Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Orientarea pro-solutii si antreprenoriat pentru aplicarea Strategiei Dunarii in Romania

La Palatul Parlamentului, tocmai s-a incheiat cu succes prima editie a Academiei Tinerilor Lideri Dunareni si constituirea Centrului Dunarean de Cooperare Academica, care promoveaza proiectul Universitatii Virtuale Dunarene a Cunoasterii si Inovarii, organizata cu amabilul sprijin al Senatului Romaniei, de un consortiu din care au facut parte Asociatia "Comunitatile Locale Riverane Dunarii" (CLDR), Catedra Internationala Onorifica "Jean Bart" (CIO-SUERD) si Fundatia EUROLINK-Casa Europei.

In ajunul celui mai important eveniment dedicat Strategiei UE pentru Regiunea Dunarii (SUERD) – Forumul Anual al Dunarii de la Ulm -, Catedra Internationala Onorifica "Jean Bart" (CIO-SUERD) organizeaza prima sesiune de informare si formare intensiva in deschiderea cursurilor online ale programului post-universitar de medie durata, care se va desfasura in perioada lunilor octombrie 2015- ianuarie 2016.

Conform Legii Educatiei in vigoare, alaturi de Ministerul Educatiei, institutele de cercetare ale Academiei Romane pot organiza cursuri de scurta, medie si lunga durata in regim post-universitar si elibera certificate de absolvire, recunoscute academic. Urmand prestigiosul model al acestor tipuri de programe, cursul se desfasoara in co-tutela sub inaltul gir al Academiei Romane prin Centrul de Studii si Cercetari de Biodiversitate Agrosilvica "Acad. David DAVIDESCU" din cadrul Institutului National de Cercetari Economice, precum si al CIO-SUERD. Precedentele sesiuni, organizate incepand cu anul 2012, au fost deja absolvite in diverse centre universitare din tara de un numar de peste 550 de persoane care au devenit promotori, facilitatori, specialisti si experti ai Strategiei Dunarii.

Sesiunea de deschidere se va desfasura la sediul Catedrei CIO-SUERD, gazduit de Centrul de Biodiversitate al Academiei Romane (Calea 13 Septembrie nr 13), in data de vineri, 23 octombrie 2015 (orele 9.30 – 13.00). Temele principale ale Sesiunii:
• Cadrul general si gestionarea proiectelor europene sub egida Strategiei UE pentru Regiunea Dunarii (SUERD)
• Cum putem folosi SUERD ca instrument profitabil de finantare a relansarii regionale?
• Renasterea Industriala a Europei prin Relansare Dunareana.

Printre invitatii speciali, mentionam: Academician Alexandru T. BOGDAN – Membru Corespondent al Academiei Romane, Directorul Centrului de Biodiversitate "Acad. David Davidescu" al Academiei Romane; Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU – Institutul de Economie Mondiala al Academiei Romane; Dr. Georgeta GHETE DANAU – Presedintele Asociatiei Profesionale a Formarii in Administratia Publica Locala (CINAQ); Jamil BENABDALLAH, Consultant, Detente Consultants; KMC Octavian SERBAN, MBA – Presedintele Knowledge Management Institute Romania/Knomacons; Sever AVRAM – Presedinte Executiv Asociatia CLDR.

Inscrierile se fac conform principiului "Primul venit-primul servit" pana in data de 20 octombrie 2015. Pentru detalii suplimentare, va rugam sa consultati siteul www.houseofeurope.ro/SUERD/CIO-SUERD.html sau sa contactati Secretariatul Tehnic prin e-mail: info@houseofeurope.ro sau telefonic la tel./fax: 021.230.49.97.

Parteneri Media Asociati: Agentia Nationala de Presa AGERPRES si TVH. Parteneri Media: Finantare.ro, CalendarEvenimente.ro, CaleaEuropeana.ro, Comunicatii Mobile, SmartFinancial.ro, ClubAfaceri.ro, BrandInfo.ro, PRwave.ro, ComunicateMedia.ro, Tribuna Economica, Early Warning Support – "EU-RO Clearing Funds".

Bucuresti, 29.09.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.