Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oradea abordează profesionist dezvoltarea brandului de destinație

Brandient logo ghinda 2017

Brandient a fost contractată de Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) pentru conceptualizarea și consolidarea brandului de destinație Oradea. Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019. Contractul este supus normelor legale privind proiectele publice, și include o componentă pro‑bono oferită de Brandient.

Crearea unui brand de oraș este o abordare strategică modernă a relației orașului respectiv cu locuitorii, vizitatorii (turiștii) și investitorii – toți aceștia fiind stakeholders (deținători de interese) în dezvoltarea urbei. O astfel de abordare, conștientă și programatică a brandingului de oraș, conduce întotdeauna la valorificarea superioară a potențialului economic și social, iar politicile de dezvoltare locală beneficiază de un instrument ideologic de aliniere a planurilor și aspirațiilor diverselor grupuri de stakeholders. Rezultatul este satisfacerea așteptărilor celor care trăiesc, muncesc, fac afaceri, investesc, și se bucură de a petrece timp în orașul respectiv.

„Suntem onorați și recunoscători Asociației APTOR și Primăriei Oradea pentru oportunitatea de a fi parteneri într-un proiect strategic de asemenea amploare. Într-un context tot mai îngrijorător de de-populare a României, echipe de leadership precum cea condusă de primarul Oradei, domnul Ilie Bolojan, s-au dovedit a fi, practic, singura soluție de a genera progres la nivelul regiunilor, de a atrage investitori, turiști și consumatori interesați de produsele locale – și nu în cele din urmă, de a stopa exodul tinerilor și al talentelor. Oradea a devenit în ultimii ani un model de administrație inteligentă și vizionară, și este acum în stadiul în care are nevoie de un instrumentar modern de management al businessului de destinație.” — Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

Proiectul va fi coordonat de Mihai Jurca, Director Excutiv al Asociației APTOR, și va beneficia de suportul unui steering committee format din reprezentanți ai businessurilor locale, ai educației, culturii și artelor, ai tinerilor și studenților, ai cultelor – precum și dintre lideri de opinie locali.

Brandient logo ghinda 2017

„Conturarea unui brand de oraș este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemnăm un câștigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să acceptăm umil observațiile și criticile constructive ale participanților și publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public și, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputați specialiști români din domeniu și ne bucurăm că au acceptat provocarea și propunerea noastră. De asemenea, suntem convinși că expertiza și munca Brandient vor fi un factor care va aduce valoare adăugată orașului, acesta din urmă fiind scopul pe care l-am atribuit procesului de branding în Oradea. Ne bucurăm și suntem onorați de încrederea și sprijinul pe care Brandient ni le-a oferit când au decis să construim împreună acest proiect, știind experiența și numeroasele premii internaționale în proiecte mari de branding, acumulate de echipa Brandient.” — Mihai Jurca, Director Executiv APTOR

Proiectul  va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare cu stakeholderii – vor fi vizați reprezentanții grupurilor economice și de business, educație, cultură și arte, tineri și studenți, manageri de proiecte publice și sociale, culte, etc. – și va continua apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic și vizual, și mai departe, cu creația și designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În acest scop, Brandient va pune la dispoziția clientului întreaga echipă de consultanți și designeri, sub conducerea Anetei Bogdan FCIM, Managing Partner Brandient, și a lui Cristian Kit Paul, Creative Director Brandient.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.