Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oracle imbunatateste solutiile cloud sociale printr-o noua generatie a experientei de utilizare

Oracle

Social Station creează experienţe de utilizare avansate, personalizate, care facilitează productivitatea şi rezultatele afacerilor conectate la reţele sociale

Companiile actuale trebuie să satisfacă standardele tehnologice ale consumatorului actual. Potrivit unui raport recent IDG Enterprise, companiile care investesc în tehnologii uşor de folosit, adaptate utilizatorilor, obţin o creştere de 56% a productivităţii angajaţilor şi de 46% a satifacţiei consumatorilor. Pentru a livra aceeaşi experienţa de utilizare simplă şi intuitivă, chiar şi pentru cele mai avansate instrumente de administrare a resurselor sociale, Oracle a introdus Social Station, o nouă şi inovatoare interfaţă de lucru integrată în platforma Social Relationship Management (SRM) din cadrul soluţiei Oracle Social Cloud. Social Station le oferă utilizatorilor o experienţă personalizată şi intuitivă care măreşte atât productivitatea cât şi performanţa practicilor de business în medii sociale.

Informaţiile esenţiale

  • Social Station oferă capabilităţi drag-and-drop care le permite utilizatorilor să îşi personalizeze spaţiul de lucru cu diverse module sociale.
  • Noul modul de Analiză Personalizată care ia in calcul peste 120 de variabile cu mii de optiuni configurabile de raportare le permite utilizatorilor să îşi personalizeze felul în care monitorizează datele din reţele sociale şi să acceseze în permanenţă informaţii proaspete care conturează concluziile esenţiale în timp real.
  • Capabilităţile de distribuire a informaţiei printr-un singur click măresc de asemenea productivitatea, printr-o colaborare mai bună între echipe, departamente şi manageri.
  • Social Station include şi un modul Enhanced Calendar, care oferă o reprezentare vizuală clară a conţinutului, postărilor, reţelelor şi vizualizărilor, ceea ce îi ajută pe utilizatori să înţeleagă informaţia în mod eficient şi să facă rapid tranziţia între diversele funcţii şi moduri de vizualizare.

Citat

“Consumatorii din prezent au aşteptări mari de la performanţele şi nivelul de uşurinţă în utilizare a aplicaţiilor tehnologice, iar aceste aşteptări nu scad când aplicaţiile sunt folosite la locul de muncă,” a declarat Meg Bear, group vice president, Oracle Social Cloud, Oracle. “Social Station oferă o interfaţă de utilizare dinamică care susţine productivitatea şi rezultatele în afacerile conectate la reţele sociale.”

Redwood Shores, Calif., 22.08.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.