Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Olympus promoveaza primul iaurt bio produs local si lanseaza indemnul “Romania, traieste bio!”

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a lansat Olympus Bio, primul iaurt bio produs local, pe care îl promovează prin intermediul mediilor neconvenționale.

Sub îndemnul “România, trăiește bio!”, campania folosește canalele sociale, precum Facebook și blogosfera, pentru a transmite mesajele cheie la persoanele care pun preț atât pe calitatea produselor, cât și pe proveniența ingredientelor acestora.

Pe pagina oficială de Facebook a companiei, www.facebook.com/OlympusDairy, iaurtul Olympus Bio este promovat, alături de conținutul dedicat, și prin aplicația specială „Binedispune văcuța Olympus Bio”. Pornind de la ideea că, pentru a obține un lapte bio de calitate, din care se obține iaurtul, este foarte importantă grija față de animale, aplicația invită fanii să se înscrie într-un concurs ce presupune realizarea unor sarcini săptămânale, cu scopul de a face fericită văcuța Olympus Bio.

O abordare mai puțin convențională în promovarea Olympus Bio o reprezintă implicarea unor grupuri închise de consumatori, de asemenea prin intermediul rețelei de socializare Facebook. Astfel, grupuri de mămici sunt invitate la o sesiune interactivă, cu degustări și sesiuni de gătit, pentru a se informa cu privire la beneficiile consumului de produse bio și la aportul pe care acestea îl au pentru sănătatea întregii familii.

Îndemnul “România, trăiește bio!” este lansat, de asemenea, și pe bloguri, cu scopul de a transmite cititorilor, de-a lungul întregului an, experiențe legate de mișcarea bio.

Activările menționate fac parte din strategia de comunicare a Olympus, care a inclus și o conferința de presă dedicată lansării oficiale a produsului.

“A fi bio a devenit o tendință care ia amploare din ce în ce mai mult și în România. Am devenit consumatori mult mai responsabili, conștientizăm faptul că ceea ce mâncăm are impact asupra sănătății noastre și, astfel, suntem mult mai interesați de beneficiile nutriționale ale produselor și de proveniența materiilor prime. Lansarea Olympus Bio vine tocmai în întâmpinarea acestei tendințe, cu obiectivul de a aduce și mai multe beneficii pentru sănătatea noastră și pentru mediu”, spune Ilias Pliatsikas, director general Olympus România.

“Promovarea primului iaurt bio produs local, Olympus Bio, a fost gândită nu doar prin prisma comunicării beneficiilor acestui produs și a categoriei din care face parte, ci și pentru a puncta faptul că bio, eco sau organic nu înseamnă altceva decât grijă pentru ceea ce facem, alegem sau consumăm. De aici și mesajul «România, trăiește bio!», care îndeamnă consumatorii să îmbrățișeze mișcarea bio ca fiind o alegere, un stil de viață”, spune Raluca Teodorescu, Senior Account Manager Oxygen PR.

Echipa Oxygen PR care a creat conceptul de comunicare și care îl și implementează este formată din Raluca Teodorescu, Senior Account Manager, și Adina Trandaf, Account Executive.

Echipa Frank, care asigură materialele de creație, este formată din Andreea Bahrin, Account Director, Katerina Todorovski, Account Manager, și Georgiana Floroiu, Account Executive.

Echipa Frank Digital, care a dezvoltat aplicația dedicată pe Facebook si gestionează prezenta Olympus în social media, este formată din Ciprian Susanu, Head of Frank Digital, Florin Oprea, Senior Web Developer, Loredana Buta, Digital Project Manager, Oana Manta, Senior Art Director, și Andra Stegaru, Social Media Specialist.

Bucuresti, 27.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *