expoplast Sibiu 2019

Ogilvy si Petrom te invita in “TaraluiAndrei.ro”

Ogilvy şi Petrom lansează un nou program de responsabilitate socială prin care îi invită pe oamenii preocupaţi de mediu şi care îsi doresc să ia atitudine în scopul de a face din România un loc mai bun, să devină cetăţeni în “Ţara lui Andrei punct ro”. 

„Ţara lui Andrei punct ro” este un proiect unic în România, fiind primul program de responsabilitate socială prin care acţiunile „cetăţeanului” aflat într-un spaţiu virtual se transformă în realitate. Astfel, prezenţa activă a participanţilor on-line se converteşte în copaci, care vor fi ulterior plantaţi şi în finanţarea unor proiecte pentru comunităţi.  „ŢaraluiAndrei.ro” este un program dedicat oamenilor care vor să se implice concret în viaţa comunităţii, carora le pasa de mediul înconjurator şi care vor să inveţe cum fiecare gest contează şi poate determina o schimbare în viitor. 

„În România există oameni cărora le pasă de ce se întamplă în jurul lor. Oameni care se implica şi care au idei ce ar putea schimba în bine lumea în care trăim. Dar ei acţionează individual, nu au sprijin şi susţinere din partea celorlalţi. “Ţara lui Andrei” a fost creată ca loc de întâlnire şi interacţiune a acestor oameni”, declară Mona Nicolici, CSR & Internal Corporate Communication Manager, Deputy Spokesperson Petrom. 

Portalul www.taraluiandrei.ro este o platformă de comunicare on-line complexă, ce cuprinde numeroase componente precum o secţiune de informare şi educare, “Oraşul Petrom” – locul de comunicare şi concurs de proiecte al angajaţilor Petrom, “Şcoala lui Andrei” – un loc de întâlnire pentru elevii şi profesorii interesaţi să protejeze mediul în care traiesc, precum şi primul joc eco on-line simulator produs în România – pe care vizitatorii îl pot juca în secţiunea “Casa lui Andrei”.
Conceptul şi strategia de comunicare a programului „Ţara lui Andrei punct ro” precum şi design-ul portalului au fost dezvoltate de Ogilvy, iar dezvoltarea tehnică a acestuia a fost realizată de Global Solution, companie membră a Grupului Petrom.

“Este un proiect polivalent, a cărui realizare a durat peste 5 luni şi a însemnat în primul rand o abordare inovativă. Pe langă grafică, film şi execuţiile 3D, vizitatorii vor avea o perspectivă "fun"  asupra felulului în care o familie consuma şi, în acelaşi timp, salvează resursele. Iar jocul – de fapt un simulator de management energetic – are scopul de a demonstra copiilor că e mult mai interesant să te joci afară, să faci sport, să citesti…decat să te uiti la TV sau să te joci pe Play Station.”– a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director OgilvyInteractive.

Proiectul „Ţara lui Andrei” este promovat printr-un un mix de comunicare ce îmbina ingenios componente de ATL (spot TV şi concursuri radio), BTL, PR şi digital.  

“Acest nou proiect este o parte a unei campanii ce şi-a demostrat deja succesul, prin transformarea unor probleme reale de mediu în oportunităţi de dezvoltare pentru viitor, printr-o atitudine responsabilă. Este o implicare activă în proiecte eco-civice, suntem siguri că din ce în ce mai multi români vor deveni cetăţeni ai “Ţarii lui Andrei” şi că acest tip de proiecte va continua să se dezvolte în România “, afirmă Loredana Caradimu, Business Unit Director OgilvyOne.

Ogillvy Group este alaturi de Petrom înca din anul 2007, de la lansarea platformei de responsabilitate socială „Resurse pentru viitor”, campanie ce urmăreşte educarea publicului larg în spiritul responsabilităţii şi al unui mod raţional de folosire a resurselor.

Bucuresti, 18.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *