Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy si Cappy Tempo maresc pofta de distractie

Ogilvy invita consumatorii sa se bucure de noua oferta Cappy Tempo. Noua campanie promotionala Cappy Tempo se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala „2,5 L la pret de 2L” printr-un joc de mima.

Povestea spotului Cappy Tempo „Mima”  s-a nascut din ideea de a comunica un mesaj rational centrat pe oferta de pret intr-un mod consecvent cu spiritul brandului, adica plin de prospetime si voie buna. Este o solutie inspirata de a spune nu doar ca „primesti mai mult la acelasi pret”, ci si de a aduce in atentia consumatorului beneficiile marcii: prospetime din fructe si chef de distractie. Iar cum Cappy Tempo este acum la oferta, distractia creste proportional cu noile dimensiuni Tempo.

"Ne-am bucurat ca am putut realiza un altfel de spot pentru o promotie. Mesajul era clar "2.5L la pret de 2 L!" iar un astfel de mesaj atrage de cele mai multe ori executii de genul sticla animata care se roteste si devine mai mare + cuvantul „super” si e perfect. Cappy a vrut mai mult, iar noi i-am ajutat in acest sens. Ne place rezultatul." – spune Aura Sorescu – Copywriter Ogilvy

„Cu conceptul creativ „Mima” am reusit sa dam viata campaniei si sa impacam un brief ambitios cu un timing foarte strans, asa incat putem sa spunem ca lucrurile s-au miscat cu „Tempo” de distractie.” – declara Anca Steff – Account Manager Ogilvy

Noua campanie Cappy Tempo este comunicata atat prin materiale la punctul de vanzare cat si nivel national pe principalele canale TV din 14 februarie.

Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Anca Nastase – Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania, Andreea Stefanescu – Marketing Trainee Coca-Cola Romania, alaturi de Albert Nica –Creative Director Ogilvy Group, Aura Sorescu – Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director,  Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Anca Steff – Account Manager, Ruxandra Anghel – Junior Account Executive, Dan Draghicescu – Senior TV Producer din partea Ogilvy&Mather

Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.
Casa de productie – Abis.

Bucuresti, 26.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.