Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

De ce au ceasurile de designer preturi prohibitive?

Daca vrei un ceas cu altimetru, barometru, termometru, cronograf, alarma sau busola, daca vrei un ceas cu GPS, care canta, care extrage radicali sau care calculeaza probabilitatea de coliziune dintre asteroizi, atunci cu siguranta nu ai nevoie de un ceas TOO LATE.  

Ceasurile TOO LATE sunt pentru oameni care apreciaza design-ul minimalist. Si pentru toti aceia care se uita la ceas doar atunci cand vor sa stie ora exacta, sau, cel mult, sa afle ce data este.

De la aceste idei simple a pornit tanarul antreprenor de numai 27 de ani Ale Fogazzi, atunci cand s-a gandit sa reinventeze bratara de silicon, transformand-o intr-un ceas ce impresioneaza prin simplitatea functiilor si prin cromatica vie.

Create in Iulie 2007, unde altundeva decat in tara design-ului – Italia, ceasurile TOO LATE au fost expuse pentru prima oara la MoMA (Muzeul de Arta Moderna de la New York), iar in 2008 a fost lansata versiunea „waterproof”, in cadrul Salonului International de Design Interior de la Milano – MACEF.

„Daca nu vorbim despre orologeria clasica si vorbim despre ceasurile cu design modern, exista o noua tendinta acum, aceea de a experimenta forme cat mai futuriste si functii cat mai complexe. Ce am dorit noi a fost sa oferim un produs modern, fresh, dar in acelasi timp, am dorit sa simplificam lucrurile, sa curatam ceasul de functiile secundare, de elementele complicate, bizare cateodata, care – de cele mai multe ori – se intampla sa fie si complet inutile.”, spune Ale Fogazzi. 
   
S-a pornit de la ideea de design accesibil, din dorinta de a obtine un ceas interesant, cu personalitate, pentru care nu trebuie sa platesti o avere. Rezultatul insa, a depasit cu mult ideea initiala a lui Fogazzi. Brandul TOO LATE a depasit granitele Italiei la putin timp dupa lansare, ceasurile fiind adoptate imediat de persoane pe care cu greu le poti incadra intr-o categorie socio-demografica anume.

Adolescenta care vrea sa-si asorteze zilnic ceasul la flip-flops, arhitectul neconformist care uraste sincer monotonia sacoului si vrea cat mai multa culoare, studentul pasionat de graffiti si skateboarding care poarta exclusiv tenisi pentru ca asa vrea el si gata, creatoarea de moda care a stiut dintotdeauna sa imbine o rochie adusa de la Paris cu un accesoriu chic, gasit intr-un magazin de vechituri, poloistul de la echipa nationala care e satul sa-si scoata ceasul de la mana de fiecare data cand merge la piscina, de frica sa nu i se strice – toti acesti oameni poarta ceasurile TOO LATE.

Iar motivele pentru care o fac sunt multe.
Design-ul original, materialul flexibil dar in acelasi timp rezistent, faptul ca sunt rezistente la apa, coloristica variata (nuantele sunt actualizate in fiecare sezon, pentru a fi mereu in tendinte), nu sunt nici pe de parte, singurele argumente ale ceasurilor TOO LATE.

Motivul principal pentru care alearga toata lumea dupa ele?
Pretul incredibil pentru un produs expus in institutii de renume precum MoMa store din New York sau MACEF Milano: 75 RON. Ca sa nu mai vorbim despre ambalajul absolut demential: ceasul vine intr-un borcanel de sticla cu capac de aluminiu, pentru ca tu sa-i poti testa rezistenta la apa. Incearca linistit, nu se strica! Iar daca totusi se intampla sa fii tu chiar atat de ghinionist, tot nu trebuie sa-ti faci griji, pentru ca ceasul are o garantie de 2 ani.   

Si atunci stai sa te intrebi. De ce au ceasurile de designer preturi prohibitive?!

Bucuresti, 26.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.