Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua sesiune extraordinara de shopping nocturn la cea de-a doua editie a evenimentului

„Special Night Out”

Consumatorii brandurilor de lux sunt invitați la cea de-a doua ediție Special Night Out, care va avea loc în seara de 7 noiembrie, în intervalul orar 20:00 – 24:00, în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii.

A doua ediție a celui mai mare eveniment din sfera shoppingului de lux din capitală reunește până în acest moment 31 de magazine, concentrate în trei dintre punctele centrale ale Bucureștiului – Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, The Grand Avenue, JW Marriott – precum și în zonele din imediata lor apropiere: Piața Romană și zona Unirii, continuând astfel inițiativa primei ediții de a poziționa Bucureștiul ca destinație a shoppingului de lux.

Cele 31 de magazine confirmate până în prezent, vor avea pe 7 noiembrie programul prelungit între orele 20:00 și 24:00, oferind astfel clienților posibilitatea de a vedea și achiziționa cele mai recente colecții ale designerilor celebri, în materie de haine și accesorii. În seara evenimentului unele dintre magazine vor avea oferte speciale pentru anumite produse, locațiile partenere fiind ușor de recunoscut datorită vitrinelor marcate cu sigla Special Night Out. Lista completă a partenerilor poate fi găsită pe ultima pagină.

Inițiativa acestui eveniment a venit din partea brandurilor luxury și a demonstrat, prin prezența numeroasă a participanților la ambele ediții, că Bucureștiul este într-adevăr o destinație a shoppingului de lux:

"Succesul primei ediții Special Night Out ne-a determinat să participăm cu plăcere și la evenimentul din data de 7 noiembrie. Cu această ocazie FREYWILLE își așteaptă clienții cu 30% discount la colecții selectate și cadouri supriză pentru fiecare achiziție." a declarat Andreea Matei, Country Manager FREYWILLE.

“Am participat cu bucurie și la prima ediție a acestui proiect și o vom face și de această dată, pentru că Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, luxul, rafinamentul și feminitatea sunt puse în prim-plan. Vă așteptăm în magazinul nostru cu accesorii, piese de zi, dar și rochii de seară care să vă facă să vă simțiți și să arătați inconfundabil!” a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino.

"Fără să stăm pe gânduri am hotărât să participăm şi la cea de-a doua ediţie Special Night Out. Sperăm ca împreună cu ceilalţi parteneri să dăm naştere unei atmosferi specifice evenimentelor de genul acesta ce se desfăşoară în capitalele modei. Spre exemplu, în urmă cu puţin timp, în perioada în care am participat la expoziţia de parfumuri şi cosmetice, FRAGRANZE 11, din Florenţa, a avut loc un eveniment similar Special Night Out, iar străzile acestui superb oraş au fost inundate de oameni dornici să viziteze fiecare magazin şi să discute despre noile colecţii alături de un pahar de vin. Mi-a făcut plăcere să mă pierd în mulţime de data aceasta. În seara de 7 noiembrie vom aştepta cu mare drag clienţii noştri la magazin să descopere brandurile de parfumuri şi de lumânări de casă pentru care am gândit special pentru acest eveniment oferte unice.” A declarat Madeleine Florescu, MADISON absolute beauty.

"Dacă la prima ediție Special Night Out eram cel mai nou magazin deschis în Calea Victoriei în rândul brand-urilor de lux, la această a doua ediție venim din nou cu o premieră: lansarea liniei sport pentru femei. Pentru Porsche Design toamna 2013 este marcată de minimalism și culoarea negru, de volume geometrice și forme ergonomice precum și de materiale de înaltă calitate emblematice pentru brand-ul nostru ce se regăsesc în întreaga noastră gama de produse. Vă asteptăm cu mare drag în magazinul nostru pentru o experiență inedită de shopping." a declarat Mirela Burcea, Branch Manager Kaliman Performance – Porsche Design.

Cea de-a doua ediție “Special Night Out” va beneficia de sprijinul brandului Jaguar, în calitate de maşină oficială. Modelele Jaguar vor fi la dispoziţia clienților pe tot parcursul evenimentului pentru o experienţă inedită şi confortabilă de shopping.

Băuturile premium și dulciurile fine nu vor lipsi, motiv pentru care în magazinele partenere cumpărătorii vor fi serviți cu RÉMY MARTIN, METAXA, EVIAN, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE și delicatese de la CANDY BAR & DESSERTS by Cristina Dragna.

Special Night Out își propune continuitate în organizarea acestui eveniment, care a devenit anul acesta emblema shoppingului de lux din capitală. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați pagina de facebook a evenimentului Special Night Out.

Vă așteptăm să petrecem împreună cea mai lungă noapte a shoppingului de lux, din București!

Bucuresti, 05.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.