metalshow

Noutatile gamei de modele BMW pentru toamna 2015

Tradiţional, BMW aduce îmbunătăţiri la nivelul gamei de modele şi reactualizează oferta de trei ori pe an, în martie, iulie şi noiembrie. Acum, prin lansarea unor variante suplimentare de motorizări şi echipare pentru noile BMW Seria 7, BMW X1 şi BMW Seria 2 Active Tourer cu începere din toamna anului 2015, BMW oferă o diversitate şi mai mare în cadrul gamei sale de modele. Imediat după lansare pe piaţă, un al doilea motor diesel va fi disponibil pentru cea mai recentă generaţie BMW Seria 7, propulsorul V8 fiind disponibil acum în combinaţie cu tracţiune spate. De asemenea, gama de modele pentru BMW X1 va fi completată imediat după lansarea pe piaţă prin introducerea unui motor pe benzină, cu trei cilindri, din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group şi cu încă o variantă cu tracţiune integrală. Cu începere din luna noiembrie 2015, două variante de model suplimentare ale BMW Seria 2 Active Tourer vor fi oferite spre vânzare.

În paralel cu extinderea portofoliul de motorizări, gama de dotări opţionale disponibile pentru BMW Seria 7 va fi suplimentată cu noi elemente remarcabile. Din luna noiembrie 2015, va fi posibilă echiparea primelor variante de model ale sedanului de lux cu funcţia de parcare autonomă, cu control din cheie, o premieră mondială absolută. Noul BMW X1 va fi disponibil – pe lângă modelul de bază şi versiunile Advantage, Sport Line şi xLine – şi cu versiunea M Sport. Mai mult, un sistem optimizat al Parking Assistant, care datorită senzorilor suplimentari garantează manevre şi mai precise în spaţiile de parcare, va fi disponibilă din toamna 2015.

Noul BMW Seria 7: variante suplimentare de propulsie, premiera parcării de la distanţă

Caracterul noului BMW Seria 7 este marcat de plăcerea condusului, confortul călătoriei şi luxul tradiţional, ce deschide noi perspective. Sedanul de lux este disponibil opţional cu ampatament standard sau lung. Din luna noiembrie 2015, o noutate în gamă este motorul diesel cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dispune de turbocompresie în mai multe etape şi injecţie directă common-rail ale cărei piezoinjectoare alimentează camera de combustie la o presiune maximă de 2.500 bar. Nou dezvoltatul motor diesel de 3,0 litri, din cea mai recentă gamă de propulsoare a BMW Group, furnizează o putere maximă de 235 kW/320 CP şi un cuplu de până la 680 Nm. Automobilul va debuta cu tehnologia inteligentă de tracţiune integrală BMW xDrive. La modelele BMW 740d xDrive şi BMW 740Ld xDrive, puterea motorului facilitează o acceleraţie de la 0 la 100 km/h în 5,2, respectiv 5,3 secunde. Consumul mediu de combustibil şi nivelul emisiilor sunt de 5,3-4,9 l/100 km şi 139-129 g/km pentru BMW 740d xDrive, respectiv de 5,4-5,0 l/100 km şi 142-132 g/km pentru BMW 740Ld xDrive (date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Motorul V8 pe benzină, care la lansare a fost disponibil doar în combinaţie cu sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, poate fi comandat, din noiembrie 2015, şi în combinaţie cu tracţiunea spate convenţională. Propulsorul de 330 kW/450 CP, care dispune de un cuplu maxim de 650 Nm şi echipează noile modele BMW 750i şi BMW 750Li, accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde. Consumul mediu mixt al BMW 750i variază între 8,1 şi 7,9 l/100 km (BMW 750Li: 8,3-8,0 l/100 km), iar emisiile CO2 între 189 şi 184 g/km (192-187 g/km; date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Gama foarte vastă de sisteme de asistare a conducătorului ce fac parte din portofoliul BMW ConnectedDrive va fi suplimentată cu o altă opţiune unică. Noul BMW Seria 7 este primul automobil din lume care este capabil să parcheze fără a fi cineva la volan. Opţiunea Remote Controlled Parking, care iniţial va fi disponibilă pentru BMW 730d, BMW 730Ld, BMW 730d xDrive şi BMW 730Ld xDrive, precum şi pentru BMW 740d xDrive şi BMW 740Ld xDrive din noiembrie 2015, facilitează utilizarea convenabilă a spaţiilor de parcare înguste. Funcţia de intrare în locul de parcare şi ieşirea de acolo este activată de conducător din afara automobilului prin intermediul cheii BMW Display şi este realizată autonom de automobil. În tipul operaţiunii, conducătorul trebuie să fie atent la orice obstacol şi să oprească automobilul dacă este necesar. Când sistemul de parcare de la distanţă trebuie activat, automobilul trebuie poziţionat drept şi central în faţa locului de parcare ales. Distanţa parcursă de automobil la parcarea fără conducător nu trebuie să depăşească o dată şi jumătate lungimea maşinii.

Noul BMW X1: acum disponibil şi cu motor pe benzină, cu trei cilindri, alte patru variante cu tracţiune integrală şi o versiune M Sport

Datorită motoarelor din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group şi versiunii optimizate ca eficienţă a sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive, noul BMW X1 este capabil să ofere o plăcere a condusului îmbunătăţită, în combinaţie cu un consum şi emisii reduse semnificativ. Din luna noiembrie 2015, nou dezvoltata tehnologie de tracţiune integrală va deveni disponibilă pentru încă o variantă de motorizare. Noul BMW X1 xDrive18d este propulsat de un motor diesel cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvoltă 110 kW/150 CP şi atinge un cuplu maxim de 330 Nm. Prin această completare, numărul de variante cu tracţiune integrală ale noului BMW X1 a crescut la cinci. Cu transmisia standard – manuală, cu şase trepte -, noul BMW X1 xDrive18d sprintează de la 0 la 100 km/h în 9,2 secunde, iar cu transmisia opţională Steptronic cu opt trepte în 9,3 secunde. Pentru ambele versiuni de transmisie, consumul mediu mixt este de 4,9-4,7 l/100 km, iar emisiile CO2 sunt de 129-124 g/km (date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Mai mult, un motor pe benzină, cu trei cilindri şi tehnologie BMW TwinPower Turbo, este disponibil acum pentru BMW X1. Propulsorul modelului BMW X1 sDrive18i furnizează o putere maximă de 100 kW/136 CP şi un cuplu maxim de până la 220 Nm. Cu una din cele două variante de transmisie – standard, manuală cu şase trepte, sau opţională, Steptronic cu şase trepte -, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 9,7 secunde. Consumul mediu mixt şi nivelul emisiilor CO2 pentru noul BMW X1 sDrive18i sunt de 5,3-5,1 l/100 km (transmisie automată: 5,6-5,3 l/100 km) şi de 124-119 g/km (129-124 g/km; date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Prin această completare, gama de motoare disponibile pentru noul BMW X1 totalizează trei versiuni pe benzină şi tot atâtea diesel. Cu excepţia sistemului de propulsie disponibil la BMW X1 sDrive18i, toate celelalte motorizări sunt combinate standard sau opţional cu tehnologia de tracţiune integrală BMW xDrive.

Tot luna noiembrie 2015, BMW X1 poate fi comandat şi ca versiune M Sport. Această variantă de echipare cuprinde pachetul aerodinamic M specific modelului, BMW Individual High Gloss Shadow Line, şinele pentru acoperiş BMW Individual High Gloss Shadow Line, suspensia sport M, care include gardă la sol redusă cu 10 mm, şi jantele M din aliaj uşor – de 18 ţoli sau, opţional, de 19 ţoli -, toate acestea subliniind caracterul dinamic şi caracteristicile superioare de manevrabilitate ale automobilului. Opţională, culoarea de exterior Estoril Blue metalizat este disponibilă exclusiv pentru modelul M Sport. În interiorul maşinii, scaunele sport cu tapiţerie din stofă antracit/Alcantara cu accente albastre, volanul M îmbrăcat în piele, sprijinul M pentru piciorul conducătorului şi tapiţeria BMW Individual a pavilionului în nuanţă antracit contribuie la o experienţă foarte intensă a condusului. Designul specific al cockpitului cuprinde decoraţiuni de interior din Aluminium Hexagon cu benzi de accent Estoril Blue mat, praguri exclusive de intrare şi un pachet de lumini LED, care include şi lumină ambientală. Mai mult, la modelul M Sport, gama superioară de echipamente standard disponibilă la modelele Advantage, Sport Line şi xLine este suplimentată, printre altele, de tempomat cu funcţie de frânare, control automat al aerului condiţionat, butoane multifuncţionale pe volan, control automat al aerului condiţionat cu reglare pe două zone şi Park Distance Control (controlul distanţei de parcare) cu senzori în spatele automobilului.

BMW Seria 2 Active Tourer: nou model entry-level cu motor pe benzină, a treia variantă cu BMW xDrive

Prin adăugarea a două variante noi ale modelului cu începere din toamna anului 2015, BMW Seria 2 Active Tourer va beneficia de o mai mare diversitate în portofoliul de motoare. Din noiembrie 2015, BMW 216i Active Tourer, cu motor pe benzină, îşi va asuma rolul de model entry-level. Motorul cu trei cilindri din cea mai nouă generaţie furnizează o putere maximă de 75 kW/102 CP şi un cuplu de până la 180 Nm. BMW 216i Active Tourer accelerează de la 0 la 100 km/h în 11,3 secunde. Consumul mediu mixt variază între 5,3 şi 5,1 l/100 km, în timp ce emisiile CO2 sunt de 123-118 g/km (date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Prin urmare, gama de motoare disponibilă pentru BMW Seria 2 Active Tourer cuprinde patru motoare pe benzină şi patru versiuni diesel – toate dispunând de tehnologia BMW TwinPower Turbo. Din noiembrie 2015, sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive va putea fie combinat cu trei motoare. Nou în gamă este BMW 218d xDrive Active Tourer. Motorul diesel cu patru cilindri, cu o capacitate de 2,0 litri, dezvoltă 110 kW/150 CP, un cuplu maxim de 330 Nm şi este combinat cu o transmisie manuală cu şase trepte (standard) sau una Steptronic cu opt trepte (opţional), livrarea puterii către sistemul xDrive face ca aceasta să fie distribuită către toate cele patru roţi. BMW 218d xDrive Active Tourer sprintează de la 0 la 100 km/h în 8,6 secunde (transmisie automată: 8,8 secunde). Consumul mediu mixt al noului model cu tracţiune integrală este de 4,9-4,7 l/100 km (transmisie automată: 4,8-4,6 l/100 km). Emisiile CO2 variază între 129 şi 124 g/km (127-122 g/km; date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

Din decembrie 2015, BMW 220d Gran Tourer va fi disponibil cu transmisie manuală cu şase trepte. Pentru această variantă a modelului, transmisia Steptronic cu opt trepte rămâne ca opţiune. Indiferent de varianta de transmisie aleasă, BMW 220d Gran Tourer, propulsat de un motor diesel cu patru cilindri ce dezvoltă 140 kW/190 CP, are un consum mediu mixt de 4,7-4,5 l/100 km şi emisii CO2 de 124-119 g/km (date conform ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese).

BMW Seria 1, BMW Seria 2 Coupé şi BMW Seria 2 Cabriolet, BMW Seria 3 şi BMW Seria 4: Parking Assistant cu gamă extinsă de funcţii

O versiune nouă, optimizată suplimentar, a opţiunii Parking Assistant va deveni disponibilă, cu începere din noiembrie 2015, pentru numeroase modele BMW din portofoliul actual. Sistemul, care este disponibil în combinaţie cu funcţia Park Distance Control, ajută conducătorul în alegerea şi accesarea spaţiilor de parcare situate în paralel sau perpendicular cu carosabilul. Acum, sistemul acoperă şi partea laterală a automobilului. Doi senzori suplimentari, localizaţi în aripile spate ale automobilului, detectează orice potenţial obstacol. Datorită monitorizării optimizate a împrejurimilor imediate ale maşinii, conducătorul este informat asupra distanţei până la obstacol în timpul procesului de parcare prin intermediul unei avertizări acustice şi a unei reprezentări grafice colorate pe monitorul de control al sistemului de operare iDrive.

Privire de ansamblu asupra noilor modele BMW în toamna 2015*

BMW X1

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil conform EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW X1 sDrive18i

100/136

5,3-5,1

124-119

BMW X1 xDrive18d

110/150

4,9-4,7

129-124

BMW Seria 2 Active Tourer

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil conform EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 216i Active Tourer

75/102

5,3-5,1

123-118

BMW 218d xDrive Active Tourer

110/150

4,9-4,7

129-124

BMW Seria 7

Putere (kW/CP)

Consum de combustibil conform EU (l/100 km)

Emisii CO2 (g/km)

BMW 750i

330/450

8,1-7,9

189-184

BMW 750Li

330/450

8,3-8,0

192-187

BMW 740d xDrive

235/320

5,3-4,9

139-129

BMW 740Ld xDrive

235/320

5,4-5,0

142-132

* toate modelele disponibile de la începerea producţiei în noiembrie 2015.

Bucuresti, 09.11.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *