Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul spot Olympus sprijina sportivii cu dizabilitati, parte din campania

“Sustinem adevaratii invingatori”

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, continuă sprijinul oferit sportivilor cu dizabilități, în cursa lor către Jocurile Paralimpice din 2016, prin lansarea unui nou spot, ca parte din campania socială, “Susținem adevărații învingători”, derulată alături de Comitetul Național Paralimpic (CNP).

Conceptul spotului pornește de la ideea că trebuie să crezi în visul tău, indiferent cât de îndepărtat pare sau oricâte obstacole întâlnești în cale, și îl are ca protagonist pe Dacian Makszin, campion internațional paralimpic la tenis de masă. (//www.youtube.com/watch?v=Eh8srAw0HVQ). Campania este comunicată prin intermediul canalelor tradiționale (TV, radio, print), precum și prin cele de social media (Facebook, Youtube, blogosferă).

“Susținem adevărații învingători” are ca obiectiv creșterea gradului de conștientizare a mișcării paralimpice din România, oferind sportivilor cu dizabilități o expunere care să le asigure un nivel de notorietate crescut. Campania sprijină, de asemenea, eforturile CNP în a asigura accesul antrenorilor și sportivilor la concursurile naționale și internaționale, precum și pentru a asigura accesul acestora la sălile de antrenament și echipamentele sportive necesare, alături de programe de nutriție.

Pagina oficială de Facebook a companiei, www.facebook.com/OlympusDairy, este constant actualizată cu informații despre sportivi, noutăți și poze legate de competițiile la care aceștia participă, precum și cu activări și îndemnuri pentru fanii pagini de a fi alături de ei, încurajându-le eforturile.

La nivel local, în orașele unde au loc competiții pentru sportivii cu dizabilități, sunt difuzate spoturi radio, prin care susținătorii sunt invitați să fie alături de sportivi în cadrul competițiilor.

„Prin această campanie ne dorim să aducem cât mai mulți susținători pentru sportivii cu dizabilități, care au dovedit în nenumărate rânduri că sunt capabili de mari performanțe. Cu încurajarea noastră, a tuturor celor care le sunt alături, ei vor găsi mai ușor puterea să alerge mai repede, să înoate mai bine, să meargă dincolo de limitele impuse de dizabilitățile lor. Ținta este Rio 2016, unde sperăm că vor reprezenta România la Jocurile Paralimpice. Pentru noi toți, acesta ar fi un motiv de mare mândrie, iar pentru ei un pas în plus către independență”, spune Ilias Pliatsikas, Director General Olympus România.

“Campania «Susținem adevărații învingători» își propune să aducă în lumina reflectoarelor emoția, pasiunea, munca extraordinară care fac din acești oameni niște campioni și merită din plin să le descoperim valorile. Numele campaniei nu pornește de la ideea că alți sportivi merită mai puțin titlul de învingători, ci transmite faptul că ei ne oferă tuturor o lecție de viață: să ne concentrăm pe ceea ce avem, nu pe ceea ce ne lipsește”, spune Adina Trandaf, Account Manager al agenției Oxygen, care gestioneaza contul de PR al Olympus.

Echipa Oxygen, care a creat conceptul de comunicare și gestionează proiectul alături de echipa Frank Group, este formată din Raluca Teodorescu, Senior Account Manager, și Adina Trandaf, Account Manager. Membrii de proiect ai echipei Frank Group: Andreea Bahrin, Client Service Director; Katerina Todorovski, Senior Account Manager; Andra Stegaru, Social Media Specialist; Eugen Gălbinașu, Copywriter și Florian Mihai, Art Director.

Olympus este un partener tradițional al CNP, fiind una dintre primele companii care au sprijinit echipa paralimpică românească la Londra, precum și care a inițiat și dezvoltat o întreagă campanie națională de comunicare pentru conștientizarea mișcării paralimpice și necesitatea de a contribui la povestea lor de succes. Mai mult decât atât, venind în sprijinul persoanelor cu dizabilități, sub conceptul umbrelă „Light in the Dark”, Olympus este singura companie de bunuri de larg consum din România care a conceput un ambalaj special, inscripționat în alfabetul Braille (pentru laptele de consum OLY), astfel încât persoanele cu deficiențe de vedere să poată avea acces ușor la alimentele de bază, sporind în același timp nivelul lor de independență.

Bucuresti, 29.08.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.