Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Citigo: o masina noua pentru un segment in plina crestere

· Intrarea mărcii în segmentul subcompact
· Piaţa pentru maşini de dimensiuni mici este în continuă creştere
· Tinerii reprezintă un grup ţintă pentru Citigo, la fel de bine ca şi “best agers”
· Producătorul îşi concentrează atenţia asupra marilor metropole europene

După un an 2011 record, cu 879.200 de automobile vândute, ŠKODA îşi concentrează atenţia asupra unor noi ţinte de creştere. Citigo va avea un rol principal în atingerea ţintei de vânzări a mărcii, de cel puţin 1,5 milioane de automobile, până în 2018.

Piaţa

Citigo este primul automobil creat de Škoda pentru segmentul subcompact. “Škoda este prezentă, pentru prima dată, în segmentul subcompact, cu modelul Citigo,” declară Winfried Vahland, CEO Škoda. “Suntem siguri că Citigo va avea mult succes şi va aduce o contribuţie importantă la creşterea noastră din anul acesta. Succesul de care s-a bucurat la introducerea pe piaţa din Republica Cehă ne confirmă aşteptările.”

Astăzi, segmentul subcompact înseamnă aproape 10 procente din vânzările de automobile, la nivel mondial, şi este în creştere. În 2011, la nivel mondial, au fost comercializate 5,8 milioane de automobile mici, aproape un sfert dintre acestea fiind vândute în Europa de Vest. Experţii spun că acest segment va continua să crească şi în anii ce vor urma, estimând o creştere de 25 de procente (5,8 milioane la 7,3 milioane) până în 2014, şi o creştere de peste 40 de procente (5,8 milioane la 8,2 milioane) până în 2019, cu Europa de Vest rămânând cea mai importantă piaţă. În Europa Centrală, piaţa de automobile mici ar trebui să ajungă la valori de peste două ori mai mari până în 2019. Această tendinţă are la bază, pe de o parte, creşterea urbanizării, iar pe de altă parte, creşterea cererii de maşini de dimensiuni mici, care oferă un consum şi costuri de utilizare reduse.

Jürgen Stackmann, Director pentru Vânzări şi Marketing, apreciază că acesta este cadrul ideal pentru noul Citigo: “Citigo va îmbunătăţi şi mai mult poziţia bună, pe pieţele europene, a mărcii ŠKODA. Ne aşteptăm ca, în Europa de Vest, cererea pentru versiunea cu cinci uşi să fie puţin mai mare decât pentru cea cu trei uşi. În Europa Centrală şi de Est, circa trei sferturi dintre clienţii de Citigo vor opta pentru versiunea cu cinci uşi.”

Clienţi

Citigo este un automobil care transcende peste generaţii. În funcţie de piaţă, vor fi disponibile până la patru versiuni de echipare: Easy, Active, Ambition şi Elegance.

Conform producătorului, în grupurile ţintă se vor regăsi, pe de o parte, persoanele tinere, mai exact femei şi bărbaţi tineri, care-şi doresc să se bucure de mobilitatea individuală, în prima lor maşină personală, indiferent că este plătită chiar de ei sau cu ajutorul părinţilor. În mod normal, aceştia ar trebui să se afle la începutul carierei lor, şi în căutarea unui automobil de oraş versatil, care este plăcut de condus, accesibil şi arată bine.

Pe de altă parte, cercetătorii de piaţă, de la ŠKODA, au identificat familiile drept clienţi tipici pentru Citigo. Citigo este perfect ca şi a doua sau a treia maşină pentru familiile tinere, moderne, şi, în special, pentru femeile căsătorite, care lucrează, şi au în jur de 35 de ani. Aceste femei active, care-şi iubesc familia şi slujba, vor căuta un automobil practic, sigur şi accesibil, care le poate transporta la serviciu, dar pe care-l pot utiliza şi pentru a duce copiii la şcoală.

ŠKODA defineşte aşa numiţii “best agers” drept cel de-al treilea grup ţintă: persoanele de vârstă mijlocie, foarte active, care-şi doresc să schimbe, în oraş şi în împrejurimile acestuia, maşina lor mare, cu un model mai mic, pentru un condus simplu şi fără complicaţii. Aceştia pun preţ pe siguranţă şi pe utilizarea uşoară. În acelaşi timp, ei caută un autovehicul economic şi practic.

Ceea ce este adevărat în cazul tuturor clienţilor este faptul că aceştia au aşteptări foarte înalte de la un automobil subcompact, la fel ca şi de la un automobil de dimensiuni mai mari, în ceea ce priveşte calitatea, designul, funcţionalitatea, economia şi siguranţa. Iar acestea sunt cerinţe pe care Škoda Citigo le poate satisface pe deplin.

Bucuresti, 09.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.