Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua Mazda2 revolutioneaza clasa mica

Mazda

• Primul automobil din segmentul B echipat cu faruri LED, head-up display şi centru de comandă HMI pe tunelul median

Noua Mazda2, mezina constructorului japonez, introduce în premieră în clasă echipări cum ar fi farurile cu LED, head-up display-ul, centrul de comandă HMI, amplasat între scaunele din faţă, şi sistemul de monitorizare a vehiculelor din spate (RVM), inclusiv pentru deplasarea în marşarier (RCTA). Pe lângă design-ul atletic KODO şi performanţele de consum, modelul este pregătit pentru conectarea uşoară şi în siguranţă la Internet prin intermediul telefonului şi al noului sistem de conectivitate şi infotainment MZD Connect. Modelul va ajunge în toate showroom-urile din ţară până la sfârşitul lunii februarie.

Mazda2 adoptă limbajul de design KODO, astfel că, modelul pare că se află în mişcare inclusiv când staţionează. La exterior, subcompacta este primul autovehicul din clasă dotat cu faruri cu sistem de iluminare cu 4 lămpi LED, în timp ce la interior oferă mai mult spaţiu, opţiuni variate de tapiţerie şi mai multă tehnologie decât generaţia anterioară. Montanţii A au fost mutaţi mai în spate, ceea ce, odată cu reaşezarea oglinzilor exterioare a crescut şi unghiul de vizibilitate pentru şofer. Spaţiu mai mult este disponibil şi la nivelul portbagajului, mulţumită volumului de 280 de litri şi suprafeţei de încărcare mai mari. Printre cele mai importante echipamente de la interior se numără head-up display-ul, disponibil în funcţie de nivelul de echipare, care afişează viteza şi direcţiile de navigare şi ecranul color de 7 inci aşezat în partea superioară a consolei mediane, pentru o vizibilitate crescută. Acesta poate fi controlat tactil, vocal sau prin centrul de comandă HMI cu buton rotativ. Odată cu integrarea sistemului MZD Connect noua Mazda2 se poate conecta cu uşurinţă la orice smartphone cu sistem de operare iOS sau Android prin Bluetooth sau portul USB.

Primele modele Mazda2 disponibile sunt echipate cu motorizarea SKYACTIV-G de 1,5l în trei variante de putere: 75, 90 şi 115 CP. Versiunea de 75 CP prezintă un consum combinat de 4,7 l/100 km, redus cu 6% şi un cuplu mai mare cu 13% faţă de generaţia anterioară, în timp ce varianta de 90 CP oferă un consum combinat de doar 4,5l/100 km, mai mic cu 10% faţă de versiunea precedentă. Motoarele pot fi comandate în combinaţie cu transmisia manuală, SKYACTIV-MT, sau automată, SKYACTIV-Drive. Toate modelele sunt echipate standard cu sistemul i-STOP, iar în funcţie de versiune acestea pot fi dotate şi cu tehnologia i-ELOOP, cu scopul de a reduce consumul de combustibil. Primul opreşte şi reporneşte automat motorul în momentul în care autovehiculul staţionează, iar al doilea recuperează energia generată de autoturism în timpul frânării. Începând cu luna iunie, sub capota noii Mazda2 se va afla în premieră şi noua motorizare diesel SKYACTIV-D de 1,5l şi 105 CP, cel mai silenţios motor din clasă. Acesta este mai economic cu 19% şi oferă cu 10% mai multă putere spre deosebire de motorizarea anterioară diesel de 1,6l. Consumul este de doar 3,4 l/100km*, iar nivelul emisiilor se situează la 89 g/km*. Toate motorizările respectă standardele Euro 6.

Noua Mazda2 are una dintre cele mai confortabile ţinute de drum din segment datorită suspensiilor mai uşoare şi mai ferme şi prezintă un sistem de frânare îmbunătăţit, pentru un plus de siguranţă şi sportivitate. Siguranţa este un atribut forte al modelului, iar echipamentele active includ mai multe tehnologii i-ACTIVSENSE. Mazda2 este primul model din clasă echipat cu sistemul Blind Spot Monitoring (BSM) care monitorizează spatele şi lateralele maşinii până la 45, respectiv 7 m. Totodată, sistemul poate fi folosit şi la deplasarea în marşarier. În funcţie de nivelul de echipare ales , Mazda2 poate fi dotată cu Asistentul inteligent la frânarea în oraş (SCBS) care analizează spaţiul până la autovehiculul din faţă şi poate încetini automat dacă şoferul nu reacţionează în cazul unei apropieri excesive de acesta, cu Sistemul de atenţionare la depăşirea benzii de rulare (LDWS) care avertizează şoferul dacă depăşeşte linia dintre benzile de mers fără să semnalizeze acest lucru şi Sistemul de control automat fază lungă (HBC) care comută între faza scurtă şi faza lungă.

Listă preţuri:

Niveluri de echipare

Date tehnice noua Mazda2

* Ciclu combinat, calcule Mazda.
** Sub condiţii de test Mazda.
*** Include spaþiul de sub mocheta portbagajului.

Bucuresti, 19.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.