free download 78 travel guides written by experts

Noua gama Milli Life Plus cu Omega 3 fortifica organismul

Primăvara binedispune pe toţi membrii familiei, iar aceştia îşi doresc să fie răsfăţaţi din plin. Însă, alături de răsfăţul zilnic, Milli ştie că sănătatea este importantă şi tocmai de aceea le oferă tuturor gama de produse Life Plus cu Omega 3, pentru o inimă puternică şi un organism rezistent.
 

Noua gamă se adresează publicului printr-o campanie integrată ce debutează cu spotul TV „Vikingul” produs de Ogilvy România.

Ideea creativă a plecat de la experienţa popoarelor nordice a căror alimentaţie bogată în Omega 3 s-a dovedit benefică pentru organism. Milli a lansat gama Life Plus îmbogăţită cu Omega 3 pentru a face cunoscut efectul benefic pe care acestă dietă o are asupra organismului în general şi al inimii în particular, dar şi pentru a oferi membrilor familiei o alimentaţie naturală şi sănătoasă.

Campania se adresează în principal mamelor care au grijă în permanenţă de cei dragi şi care caută în fiecare produs ingredientul natural ce fortifică organismul. „Acesta este şi motivul pentru care am decis să îmbogăţim gama Life Plus cu Omega 3. Ştim că cel mai important lucru pentru o mamă este să-şi  menţină familia sănătoasă. De aceea, Milli va reprezenta întotdeauna un partener de încredere al familiei, aşa cum a fost şi până acum”, au declarat reprezentanţii FrieslandCampina.

Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy povesteşte amuzat o întâmplare de la filmarea spotului: “Cei  care jucau rolul vikingilor se pare că nu fusesere anunţaţi că vor intra în apă destul de mult. Iar apa era destul de rece. Regizorul le tot striga să se dea mai în spate, vikingii se mai dădeau câţiva metri dar nu suficient. Li s-a tot spus de câteva ori până ajunseseră cu apa până la piept. Apoi li s-a spus că trebuie să stea mai în faţă…ca să fie cadrul bun”.

Campania se va desfăşura pentru o perioadă de două luni, aprilie – mai 2009 şi va avea o componentă de TV precum şi o componentă neconvenţională de comunicare la punctul de vânzare.

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie:Razvan Orbulescu – Marketing Director, Oana Iures – Brand Manager şi Tudor Turcu-David – Brand Manager.
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din:Ciprian Tudor – Associate Creative Director Mather Communications, Donald Simionoiu – Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Daniela Ioan – Account Manager şi Oana Boghici –  AV Producer.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Starcom.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Henri Bassil, şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie ABIS Studio în parteneriat cu City Films.

Bucuresti, 21.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *