Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

New Yorker se deschide in Targu Mures

Pe 15 decembrie 2007, New Yorker, unul dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din Europa, si-a deschis portile in Targu Mures, intr-un magazin de 350 de metri patrati, situat in Mures Mall.

Prin cele 5 marci ale sale – Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog si Censored – New Yorker  acopera o gama variata si sofisticata de stiluri vestimentare de la sport, casual pana la elegant. Colectiile sale reflecta in fiecare sezon ultimele trenduri in materie de moda, iar acest lucru se va observa inca de la deschidere si in magazinul din Targu Mures, unde in fiecare anotimp vor fi aduse cele mai actuale colectii.
Colectiile New Yorker sunt adresate in primul rand tinerilor cu varste cuprinse intre 12-35 de ani, dar si altor categorii de varsta, iar preturile sunt foarte atractive.

“Suntem bucurosi ca am reusit sa inauguram in urma cu o saptamana primele 2 magazine New Yorker din Romania, respectiv in Cluj si in Sibiu si astazi pe cel de-al treilea, in Targu Mures. Speram sa fie un cadou mult asteptat de public, acum in prag de Craciun. Am ales sa deschidem magazine si in Romania, pentru ca reprezinta o piata foarte importanta pentru New Yorker, avand in vedere explozia de centre comerciale si mall-uri din ultimii 2 ani. Aceste zone comerciale, precum Mures Mall din Targu Mures, sunt locatii perfecte pentru noi, pentru ca fac parte din categoria premium si se potrivesc conceptului nostru,” a declarat Volker Putzmann, Director Marketing, New Yorker.

In urma cu o saptamana, pe 8 decembrie, a avut loc inaugurarea magazinelor New Yorker din Sibiu si Cluj Napoca, iar pentru anul 2008, New Yorker isi propune sa se extinda si in alte orase din Romania, prin deschiderea de 5 noi magazine.

In 1971 primul magazin New Yorker isi deschidea portile in Flensburg – Germania, iar de atunci 584 de magazine au cuprins Europa. Astazi New Yorker este un nume deja cunoscut in peste 23 de tari, cum ar fi Germania, Austria, Belgia, Olanda, Elvetia, Ungaria, Suedia, Letonia Croatia, Danemarca, Polonia, Rusia, Spania, Slovenia, Franta, Arabia Saudita etc. Lansarea de noi magazine si in alte tari europene ramane obiectivul principal in planurile de expansiune ale New Yorker, propunandu-si in acelasi timp sa devina lider de piata in Europa pe segmentul vestimentatiei pentru tineri. Astfel pana in anul 2008 New Yorker estimeaza sa atinga 700 de magazine in intreaga Europa.

Despre  New Yorker si colectiile vestimentare

New Yorker este un lant de magazine din Germania, pozitionat  ca unul dintre leaderii de piata in Europa in ceea ce priveste moda pentru tineri.

Stilul New Yorker se caracterizeaza prin creerea de branduri speciale, adresate  generatiei tinere,  orientata spre ultimele tendinte ale modei. Colectiile versatile create pentru a captura tendintele momentului, ofera clientilor New Yorker posibilitatea de a-si crea oricand un stil propriu. Colectiile New Yorker constau in brandurile Amisu, Fishbone sister, Fishbone, Smog si Censored completate de o linie de accesorii de calitate.  In ceea ce priveste designul si materialele, New Yorker colaboreaza cu 6 designeri talentati  care impreuna cu clientul, dau tonul tenditelor New Yorker.

Colectia Amisu se adreseaza prin eleganta, stralucire si feminitate tinerelor femei sigure de ele, preocupate de a fi imbracate dupa ultima moda. Simplitatea, detaliile indraznete din ultima moda sunt combinate cu elemente seducatoare.

Fishbone si Fishbone Sister sunt adresate tinerilor care vor sa-si defineasca un stil sport si casual. Fishbone Sister captureaza imaginatia prin culori, detalii si taieturi indraznete, permitand tinerelor sa se imbrace precum idolii lor din filme sau industria muzicala.

Linia Fishbone, adresata tinerilor barbati este influentata de muzica hip-hop si rap din cluburile americane.

Linia Smog, dedicata barbatilor preocupati de moda, ofera atat elemente casual variate, inspirate din moda strazii cat si elemente clasice. Accentul este pus pe articole din jeans cu detalii vintage.

Colectia de lenjerie intima Censored ofera un stil stralucitor si indraznet prin abundenta de aplicatii. Linia include sutiene delicate, lenjerie din dantela sau sport, articole de voal precum si costume de baie, care prin detalii aplicate din paiete, margele si imitatii de bijuterii asigura un aspect deosebit.

Bucuresti, 18.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.